testen met korte cyclus.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door teigetje1, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Misschien weten jullie dit, want met google vind ik niks.

Ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 21/22 dagen. Vandaag of morgen zou ik ongi moeten worden (ga vanmiddag testen met kruitvat 2v5).
    Maar is het dan eigenlijk niet te vroeg op een posi test te hebben? Normaal heb je met een week of 4 toch genoeg hcg (tenminste die moet toch stijgen als je zwanger bent?) in je urine? Of zou je gewoon na die 21/22 posi kunnen testen? Snappen jullie m nog?

2. Leetahh

Leetahh Lid

19 dec 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Als je onregelmatige cyclussen hebt, dan kun je het beste de afgelopen 4 cyclus dagen bij elkaar optellen en daar een gemiddelde van nemen.
    Met andere woorden, als je je cyclus bijgehouden hebt kun je zien wat ongeveer het gemiddelde is wat je aan cyclus dagen hebt en dan is het het beste om de langste dag te nemen om te testen.

Groetjes Leetah.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik had ook altijd een hele korte cyclus maar je kan gewoon op de dag dat je menstruatie er door zou moeten komen testen want normaal gesproken word je ongeveer 14dagen na eisprong ongesteld. Ik wens je heel veel succes en duim voor een mooie afsluiter van dit jaar

Deel Deze Pagina