Ik weet dat t beter is om een zw test te doen met de 1ste ochtendurine.. maar wie testte er met middagurine en heeft een duidelijke zw test gekregen? En dan bedoel ik rond of net na je NOD Ik heb dus nog steeds niet getest.. en als ik naar de afgelopen 2 maanden kijk, was mijn cyclus 30 dagen en zit nu op cd 34. Nou is mijn cyclus niet helemaal regelmatig, dus daarom heb ik ook nog steeds gewacht. Van de ene kant wil ik wachten tot zondag, maar mijn geduld raakt wel een beetje op dus misschien vanmiddag of is t toch beter om tot morgenochtend te wachten?
Mijn testen waren 's middags vaak duidelijker dan in de ochtend. Vooral rond je NOD is het met de meeste testen tegenwoordig echt niet per se nodig om met ochtendurine te testen hoor. Aangezien je echt al overtijd bent kun je vanmiddag prima een test doen. Ik hoop op een mooi streepje voor je! Laat je ff weten wat de uitkomst is?
wachten tot morgen ochtend dan is het zeker. Maar ik teste 13dpo ook duidelijk in de middag. Maar ik had 10 dpo in de ochtend al een posi test.
Bedankt voor jullie reacties.. Ik denk dat ik dan toch maar tot morgenvroeg wacht.. maar als je dan toch 's middags test, is t dan net als met ovutesten, dat je je 2 uur voor die tijd niet mag plassen en drinken?
ik denk het wel het is het beste natuurlijk als de urine het geconcentreerd is maar mijn was redelijk licht. Hier een foto. De onderste is van de middag om 14:00
Hey Germar, Ik testte een dag na NOD om half zes 's middags binnen een minuut heel duidelijk positief. Ik denk dat het heel erg per persoon verschilt!
Die is echt duidelijk.. en is die bovenste 's morgens getest? Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap
Dat denk ik ook wel dat t per persoon verschilt.. t is een gokje, maar misschien toch ff wachten tot morgen Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb voor het testen niet echt gelet op drinken of plassen, maar niet zo veel drinken is wel beter. Overigens testte ik echt ruim voor mijn NOD (zo'n 3-4 dagen, cyclus varieerde) al licht positief en ook toen was het streepje 's middags echt duidelijker dan 's ochtends.
thnx, Die bovenste was met ochtend urine op 10 dpo. Had op 9 al een posi test maar die was niet op foto te krijgen.Dit was ook voor het eerst dat ik zo vroeg al heel duidelijk teste vaak pas licht op nod. Ik hoop het voor je meid ik ga duimen.
Ik heb als ik in de middag test een duidelijker streep dan in de ochtend. Ik zou dus als je toch al overtijd bent gewoon s'middags een test doen en dan niet te veel drinken en 2 uur niet plassen. Succes
Mijn testen waren aanzienlijk duidelijker eind van de middag! In mijn fotoalbum staat een hele reeks (beware, het zijn er veel haha. Ik wilde weten wanneer de pregnyl eruit zou zijn)
Op 10 dpo had ik smiddags, anderhalf uur na gedronken en geplast te hebben, een posi Kruidvat test!!! En ondertussen is met de echo bevestigd wanneer m'n ei was, dus t was echt 10dpo
Ik testte zowel bij mees als bij deze zwangerschap 's,middags duidelijker dan 's,ochtends , het verschilt echt per persoon . Liefs Edith Mama van mees*
Ik had 4 dagen voor NOD om 11:45 uur mijn eerste positieve test de laatste keer. Foto staat in album!
En, heb je al getest ? Ik kreeg rond mijn NOD ineens last van testdrang op m'n werk ! Dus in de pauze snel naar de kv en hartstikke zwanger . Check mijn album.