Hallo dames, Gister was mijn NOD. Ik wilde zondag pas testen als de menstruatie weg bleef, maar ik kon me gisteravond niet meer inhouden. Dus vannacht om twaalf uur getest en uiteraard hartstikke negatief. Nou vroeg ik mij af... Zou het dan toch beter zijn om met ochtend urine te testen? Ik ben nog steeds niet ongi en heb ook geen ongi klachten. Zou het zin hebben om morgen ochtend eens te testen met ochtend urine?
Vaak is je ochtend urine geconcenstreerder dan de rest van de dag omdat ochtendurine t langst in je lichaam heeft gezeten. Vooral bij een prille zwangerschap geeft geconcentreerde urine het beste resultaat. Als je morgenochtend nog niet ongesteld bent zal ik zeker een testje wagen als ik jou was. Spannend!
Ik zie nu in je handtekening dat je een miskraam hebt gehad. Weet je wanneer je ei is geweest? Anders kan het ook zomaar zo zijn dat je cyclus wat in de war is.
Oh Jee! Je geeft me weer een beetje hoop Colinn. Als er morgenvroeg nog niets is ga ik inderdaad dan nog maar eens een testje wagen.
Bij mij was tot nu toe elke keer middag urine beter qua testen... Dan had ik donkerdere strepen dan s morgens
Ja klopt. En daar ben ik dus inderdaad ook een beetje bang voor. Maar na de mk heb ik gewoon mijn menstruatie gehad. Is een beetje lastig uit te leggen. Ik ging zeg maar 9 dec naar de vk voor een echo om te kijken of alles goed was. Toen was mijn baarmoeder al leeg. De 12de kreeg ik gewoon mijn menstruatie zoals die ook hoorde te komen als ik niet zwanger was geweest. Daarom had ik toch gedacht dat mijn cyclus wel meteen op orde zou zijn...
Als je echt na NOD bent, dan zou je ook 's avonds positief moeten testen. Tenzij je heel veel gedronken hebt en je urine erg verdund is. Maar ik lees dat je je eisprong niet weet? En dan weet je ook je NOD niet zeker, natuurlijk. Dus ik hoop voor je dat je te vroeg was
Ik weet inderdaad mijn ei niet. Volgens de vk en mijn eigen berekening was deze 26 december. We gaan het zien Ik had gisteravond een groot glas ijsthee op. Ik weet niet of dat verschik maakt. Nou we gaan het vanzelf wel zien. Kan niet meer doen als wachten. Mijntemperatuur blijft wel steeds hoog. Die zit steeds op 37.3 of 37.4
Nee ik heb nog niet weer getest. Ik wil het morgenochtend nog een keer proberen. Heb er nog één liggen. Als het dan nog negatief is hoop.ik maar dat het gauw door komt. Maar vooralsnog heb ik nog steeds geen pijntjes en klachten. Ja de temp blijft hoog. Steeds rond 37.4 of 37.5. En ik voel me verder niet ziek of iets. Ik kan bijna niet wachten tot morgen vroeg. Als ik mijn temp telkens zie denk ik steeds dat het toch wel allemaal goed moet zitten, maar als ik de testen telkens zie dan krijg ik er toch weer een hard hoofd in..