Hallo allemaal, vraagje: kan ik het beste testen met ochtendurine of maakt dit niets uit. Moet ik wachten tot ik nodig moet of is een klein beetje ook genoeg?? Alvast bedankt!
ochtendurine is wel het beste, maar sommige testen maakt het niet uit. Opzich is een klein beetje genoeg, maar het moet voldoende zijn om de test een aantal seconde in de strat te houden, maar dat is ook per test verschillend
ben vijf dagen overtijd heb een test gedaan ik kon niet echt een tweede streep trekken moet ik over een paar dagen weer testen als ik het nog niet ben
Zou ik wel doen Jenny, misschien ben je nog iets te vroeg geweest en is er nog niet genoeg hormoon te ontdekken. Kissie, ik zie dat je op 9 weken zwangerschap zit?? Betekent dat dat je al een maand langer zwanger bent zonder dat je het wist?
Ja een paar dagen wachten is het beste, dan heeft het hCG hormoon genoeg kans om te vermeerderen. Gewoon over 3 of 4 dagen opnieuw testen als je nog niet ongi bent.
Dikke kans van niet helaas.. heb dit eigenlijk altijd voor dat ik ongesteld word.. het kan natuurlijk wel. Als het alleen bruin is dan moet je nog niet tellen voor je nieuwe cyclus. groetjes
kan ik dan als nog zwanger zijn?????????? want normaal ben ik gewoon vrij erg nu een heel klein beetje???????