Ik test liever alleen.....ik heb ook weleens getest als we allebei thuis waren maar dan mocht hij pas bij me in de douche komen als ik het zei haha. Ik zou het ook leuker vinden, om hem te verrassen met een leuk cadeautje idd
ik heb er nu heel erg veel spijt van dat ik niet samen de test heb gedaan...het ging in een opwelling samen met een vriendin ik denk nou ik ben toch niet zwanger...en ja hoor een knaltest...ik baalde eigenlijk zo dat ik niet even op mijn man heb gewacht! Maar goed kan het niet meer terug draaien...we zijn nu gewoon heel blij dat ik zwanger ben
Hier altijd alleen.. Hij weet het wel als ik ga testen (tenzij ik per ongeluk wél doorslaap, ondanks de spanning, en pas wakker word als hij al naar z'n werk is), en zit dan vol spanning op bed te wachten tot ik terugkom uit de badkamer.. Ik blijf dan altijd héél lang zitten, omdat ik de test echt op tig verschillende manieren in het licht houd enzo, dat neemt wat tijd in beslag Als ik dan de slaapkamer weer binnenkom kijkt hij me altijd met een strak gezicht en grote, hoopvolle maar bange ogen aan.. En dan maak ik een pruillipje, sla ik m'n ogen neer en schud ik van nee.. Tot nu toe is het eigenlijk altijd zo gegaan Hopelijk loop ik over een week of 3 met een stralende glimlach die slaapkamer binnen!
Hahaha... ik zou dus nooit met een vriendin gaan testen. Altijd alleen maar mijn man is dan wel de eerste die het hoort. Gefeliciteerd trouwens.
Ik heb altijd gezegd dat ik het ook een keertje alleen wilde doen... Aan het eind is dat nooit gebeurd. Het is ook iets heel onwerkelijks om dat samen te delen op dat moment! We hebben gelijk met zn tweeen zitten huilen, toen het moment daar was!
Waar jullie zelf achterstaan. Ik deed ze altijd zelf. Vrien hoorde het vanzelf wanneer er 2 streepjes stonden
Ik test ook altijd alleen, ook omdat ik veel meer mee bezig ben (pijntjes hier en daar). Maar de laatste keer hebben we samen getest en dat ging finaal fout. Ik zag een licht, maar duidelijk aanwezig lijntje en hij zag niets. Hierdoor (en ook door die hormonen) was ik helemaal van slag. Een uurtje later zag hij toen hij goed wakker was en zijn lenzen in had ook een streep. pffff
Bij de eerste testte we samen... alleen was ml als eerste gaan kijken want ik dacht van, hij zal vast wel negatief zijn en dan hoor ik dat liever van hem als dat ik een witte test zie Maar ML heeft mij dus verteld dat ik zwanger was hahaha (maar dat werd een mk bij 6 wkn) Tweede zwangerschap heb ik ook de test uitgevoerd en hebben we m op de sidetable meteen gelegd en na 5 minuten samen gekeken en door de kamer heen gesprongen haha! Derde zwangerschap heb ik alleen getest, eigenlijk stiekem want was 2 dagen voor NOD, had verwacht een negatieve test te hebben en dan zou ik er niks over zeggen haha.. Mijn man vind het namelijk onzin als ik voor NOD ga testen. Dus ik stiekem t testje doen, en wachten.... maar er kwam al meteen een tweede streepje! Dus ik ben als een dolle naar boven gerend en sprong met de test in mijn handen op ons bed en riep maar steeds dat onze zoon een broertje of zusje kreeg Nu de volgende keer zou ik eigenlijk niet weten hoe ik t ga doen, het is maar net hoe het dan uitkomt en ML vind het leuk om samen te doen maar hij vond het ook leuk dat ik als een gek zo blij naar hem toe kwam. Maar t ligt dus meer aan mijn testdrang of we het samen doen of niet