hoiiii ik had clearblue dubbele indicator gehaald zo een paarse versie nou had ie mooi 2 dagen lang een lachende popettje nu test ik 3 dag hoort me ovulatie te zijn is het een leeg poppetje iemand ook weleens meegemaakt groet
Je bedoeld de ovulatie test.. het kan toch wezen dat het soms iets eerder en soms wat later is?.. heb er verder niet zo heel veel verstand van.. volgens mij heb je niet zoveel aan mij
nee dit is een dubbele die geeft 4 dagen aan 2 vruchtbaar en daarna hoge piek maar dat hoge piek dus me ovulatie heb ie niet aangegeven
Ik had deze maand 3 dagen een knipperende smiley en de 4de dag een vaste smiley. Misschien morgen ook nog testen? Wie weet krijg je hem dan wel. Wel balen want ze zijn al duur genoeg, dan wil je ook wel duidelijke testen.....
Knipperende smiley betekent verhoogde vruchtbaarheid. Vaste smiley is piek van lh en die blijft dan 2 dagen staan. Dus bij een vaste smiley komt je eisprong met 12 tot 48 uur.
ja ik had nu rondje zonder wat maar gister stilstaande smiley voel nu wel wat krampjes en vervende pijn in onderbuik wat denken jullie ben ik tel aat?
Ik zou het zeker nu nog even gezellig maken! De kans is er nog dat hij nog moet springen of net gesprongen is! Have fun
Dan heb je precies je piek gevonden. Nog even gezellig maken vandaag want je ei kan springen. Die buikpijn kan daardoor komen!