haj meiden ik had zondag 8 april mijn eitje ongeveer toen had ik een super positieve ovu test mijn cyclus is normaal 28 op een rijtje 28 - 34 - 29 - ? Maar wanneer kan ik nou testen? want ik heb me banner in gesteld op 34 maar is mijn eitje gewoon aan de late kant in mijn cyclus of heb ik gewoon weer een langere cyclus,, van welke moet ik uit gaan? 29 ? of 34 ? iemand advies wanneer ik kan testen.,. heb al 2 dagen last van krampjes in mij buik en ben erg emotioneel ,, normaal nooit last van ijzer smaak in mijn mond,., en pijnlijke (.) (.) het voelt dit keer gewoon vaag,, knuffel lindy
Ik zou ook het zekere voor 't onzekere nemen, en de langste kiezen... mocht je zwanger zijn dan zal je dan tenminste een dikke, vette streep zien en geen vage.... Hopelijk is 't echt een dikke, vette YES! Succes met wachten... @richmomo: je moet je banner ff aanpassen...!
Hoi, Ik denk ook dat je een laat eitje hebt gehad. Als je 8 april (dus 5 dagen geleden) je ei had is dit dag 21 geweest toch van je cyclus? Als je daar 14 bij optelt kom je uit op 35 dagen. Dus gewoon die 34 aanhouden denk ik. Het klopt toch dat je 14 dagen na je ei menstrueert? Of heb ik het verkeerd? Vanilia
@vanilia, Het gemiddelde van de lutheale fase is inderdaad 14 dagen, maar dit wil dus verschillen per persoon (en ook per cyclus). @Lindy, ik weet dat het moeilijk is (en ik kan mezelf ook nooit bedwingen hoor ) maar ik zou ook wachten tot 34 dagen. Succes hoor!
Nou meiden ,, ben otch over me nek gegaan vandaag tot 2 keer toe,, echt niet goed,, heb dit normaal nooit,, zelfs niet als ik ziek ben,, kan ook echt moeilijk afgaan,, maarja,, nog eventjes wachten.,.
Hoi Lindy, Ja moelijk, vooral nu je gewoon ook echt misselijkheid hebt.... En je hebt 2 keer een kortere cyclus dan 34 gehad, dus je zou over een paar dagen een testje kunnen doen. Wie weet heb je wel een postieve test in je handen! Succes! Liefs Vanilia.
ZOu wel heel mooi zijn .. maarja als het niet zo is ga ik er ook niet met de pakken bij neer zitten hooor .. dit is de eerste ronde met ovulatie testen en ben er best tevreden over .. hoop dat de misselijkheid wel weer weg gaat,, pff is echt neit prettig,, ga niet te vroeg testen is alleen maaar een teleurstelling,, heb nog wel 5 testen liggen.. heb ze verstopt hih .. zodat ik ze niet zie leggen .. kom ik ook niet in de verleiding.,