Ik heb nog niet hoeven/mogen testen maar mijn man en ik zouden het zeker samen doen. Zijn bezig voor ons 1e kindje, is voor ons allebei speciaal en ik weet wel zeker dat hij boos wordt als ik zonder hem test hihi.. Ik test ook niet voor NOD. Wil me niet gek laten maken door m'n lijf, maar weet niet hoe het zou zijn mocht het allemaal wat langer duren.. Hopelijk hoef ik daar nooit achter te komen
Na een behandeling testen we altijd samen in de ochtend als we wakker zijn. In de 'Rustmaanden' heb ik ook weleens alleen getest.
Ja als je zo lang bezig bent en behandelingen ondergaat snap ik wel dat je het samen doet. Hier ook de 'het komt wanneer het komt' houding bij manlief. Ik test daarom alleen, heb een onregelmatige cyclus die nu wel weer langer duurt dan de vorige, maar heb gisteren negatief getest. Zolang ik niet ongesteld word doe ik gewoon af en toe een testje, maar het word een beetje vermoeiend om elke keer momenten op te zoeken dat hij ook thuis is. Tegen de tijd dat dat ding ineens wel positief is bedenk ik wel iets leuks om hem te verassen dat hij papa wordt. Anders vind ik het als je super regelmatig bent en een keertje over tijd. Dan is het veel spannender en bijzonder om het samen te doen, maar ook de kans dat je samen blij kunt zijn is veel groter!
Ik heb nog maar 1x getest en die was samen met mijn vriend. Een volgende keer zou ik het ook zeker weer samen willen doen. Uiteindelijk is het iets van ons samen en dan wil ik ook dat we tegelijk weten of we zwanger zijn! Groetjes Milouu
Zou ook het liefste samen willen testen... heb niet echt het gevoel dat het al nodig is deze maand! Ga in elk geval zeker niet voor me nod testen. Ben benieuwd of mijn menstruatie gelijk 28 is. Al die verhalen over een lange cyclus, daar word je neit vrolijk van zeg!
Hier verschillend geweest, we zijn er aantal jaren mee bezig geweest om zwanger te raken, dus veel testen gedaan, daarnaast ook meerdere miskramen gehad. Dus de ene keer wel samen en andere keren niet. Bij de laatste keer naar de ha geweest voor testen.
Ik heb nog niet vaak getest, maar de keren dat ik overtijd was, hebben we samen getest (of ja; ik deed de test, dan legde ik hem op tafel en wachten tot de tijd verstreken was en samen kijken naar de uitslag). Ik heb ook een paar keer getest toen ik eigenlijk al wist dat het negatief ging zijn, maar het even zeker wilde weten; die keren heb ik alleen getest, toen hij op 't werk was.
Ik heb ook al verschillende testen gedaan omdat ik niet zeker wist hoe en wat.... Dit zonder de kennis van me vriend. Echter de laatste keer was ik wel heel lang niet ongesteld geweest dus begon hij er zelf over "of we nu niet eens moesten testen" Dus dat hebben we toen wel samen gedaan. Helaas negative, dag erna gelijk ongesteld :S Maar goed, ik denk dat het komt zo als het komt en dat is dus bij ons soms alleen en soms samen testen.
Test meestal alleen omdat ik echt helemaal nerveus van mezelf wordt .. Vriendlief weet dan wel dat ik test en loopt de hele tijd te roepen en en en??? Maar ook hij zegt het komt als het komt.. Zou willen dat ik ook zo kon denken haha Kan volgende week pas testen en heb nu al geen geduld meer haha