testen met zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door st3phanieej, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    wanneer kan je nou eigenlijk echt testen kan je nou ook een paar dagen voordat je ongesteld word testen?

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Je kunt wel voor je NOD testen maar dan zit er altijd nog een kleine kans in als je zwanger test dat het alsnog misgaat. Dus het beste is toch om te wachten tot je NOD of erna.

3. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    oke maar het kan ook als je nu al test dat er nog niet genoeg hcc aangemaakt is ofzo en dat de testen nog niet kunnen zien of je zwanger bvent dan?

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja dat kan heel goed!

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik heb 4 dagen voor mijn NOD getest en die was al duidelijk posi,
    Ik kon echt niet meer wachten dus deed gewoon een gok!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vóór de NOD is die vrijwel altijd 'vals', het is niet betrouwbaar daar moet je je van bewustzijn.
    Een negatieve test kan alsnog positief worden maar een positieve test kan ook weer negatief worden.
    Heb t zelf paar keer gehad.
    Ik testte bij mn 2e en bij dit kindje 3 dagen voor de NOD.
    Fout gaan kan altijd.

7. Fay697

Fay697 Lid

6 jul 2008
    16
    0
    0
    Arnhem
    ik testte 5dagen voor NOD positief (heel licht) 2dagen voor NOD heel duidelijk positief! de kans dat het fout gaat kan altijd, ook na de NOD,, ik zou (als je voor je NOD wilt testen) speciale testen gebruike, die al meten vanaf 10microliter) bijvoorbeeld matcare zwangerschapstest.. de kans blijft dat je nog niet genoeg hcg hebt en negatief test, terwijl je wel zwanger bent, dus altijd na je NOD nog eens testen;) succes!

8. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hallo

Ik heb drie dagen voor mijn nod een positieve test en vanmorgen weer. Toch durf ik ook nog niet blij te zijn omdat het verkeerd gaan en alsnog ongi wordt.

Dat wachten, daar wordt je gek van.

9. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi,

Nou ik heb vandaag nog gestest ( 6 dagen voor NOD) en was negatief ,eigenlijk al te verwachten dat het te vroeg was,je kan beter testen de dag dat je ongesteld moet worden voorkomt teleurstellingen ;)

Deel Deze Pagina