5 dagen overtijd zwangerschapstest negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Missy538, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik ben 5 dagen overtijd normaal gesproken een cyclus van 28 dagen, inmiddels is dit 33 geworden.
    ik heb 2 zwangerschapstesten gehaald en beide niets.
    normaal gesproken ook flink last van mijn menstruatie ik voel het echt aankomen. maar nu ook nergens last van...

ik heb wel altijd de goedkoopste zwangerschapstest (van de Hema 2 voor 12 euro). zou het daar misschien aan kunnen liggen?

Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten

2. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hee hallo. Misschien heb je deze maand een wat langere cyclus. Heb ik ook een keer gehad. Normaal altijd 28 en toen in een keer 34 toen dacht ik ook dat ik zwanger was maar helaas...

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Wat vervelend, ik ben 3 dagen overtijd en ook negatief aan het testen en ik kan altijd de klok gelijk zetten voor mn ongi...

we moeten helaas afwachten..

Succes met wachten

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    bij mij is waarschijnlijk de oorzaak stress en spanning voor mijn huwelijk ook al voel ik geen stress of spanning

5. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    ik zou niet weten waar ik stress van zou kunnen hebben. en ben absoluut stressbestendig dat heb ik inmiddels wel van mijn werk geleerd ;)

6. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    als het nu negatief is zal het vast ook wel negatief blijven lijkt mij?
    en slaan we het misschien een keer over?

7. meh

meh Lid

5 sep 2008
    10
    0
    0
    Ik heb vandaag mijn NOD (hoewel, het is nu 28 dagen, maar mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 32 dagen). Geen maar wel menstruatie achtige krampen al een paar dagen. Vandaag test gedaan: negatief. Is het mogelijk dat ik wel zwanger ben met een negatieve test op de NOD? Die dingen zijn 99% betrouwbaar. Betekent dit ook in het geval van een negatief resultaat? Zijn er zwangeren die op hun NOD negatief hebben getest, maar toch zwanger bleken te zijn? Of moet ik nu met de negatieve test de hoop met 99% zekerheid opgeven en wachten op ? Ik denk dat ik het niet kan laten om morgenochtend weer te testen.

8. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik test ook dagelijks maar dan is de terleurstelling juist wel harder denk ik.
    omdat je er dan zo mee bezig bent.
    Ik ga morgenvroeg als ik nog geen menstruatie hebt nogmaals een test doen.

9. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    En ik ben ook mega vergeetachtig :(

10. meh

meh Lid

5 sep 2008
    10
    0
    0
    Hoe gaan jullie in zo'n periode met alcohol om? Dat je niet weet of je zwanger bent, maar het wel een beetje denkt?

11. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik rook en drink sowieso niet :D

12. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Heb ik ook gehad had altijd een cyclus van 28 dagen ongeveer.
    Een keertje was ik ook een week overtijd echt nog nooit gehad zoiets ook niet voordat ik de pil slikte.
    En maar testen doen en testen doen en steeds negatief.
    Was op dag 35 toch gewoon ongesteld geworden...

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik heb het in mijn werk ook geleerd. maar als je ggaat trouwen en je hebt stress die jezelf niet voelt kun je er toch echt nets aan doen. Stress om schoonmoeders die een beetje gek doet. Kun je helaas niet veranderen ookniet.

14. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    ik heb vanmorgen de clearblue gebruikt en stond bij: niet zwanger ...

dus dan zl het allemaal nog wel komen.

15. meh

meh Lid

5 sep 2008
    10
    0
    0
    Ook vanmorgen weer getest, inderdaad: negatief. Heb wel nog steeds menstruatiekrampen, dus denk echt steeds als ik naar de wc ga dat het wel zo ver zal zijn, maar niets. Maar het zal allemaal wel niet, en een dezer dagen word ik gewoon ongesteld natuurlijk, net als daantje27. Vanavond etentje, ben ik toch geneigd het liefst geen wijn te drinken, maar dat zal erg opvallen, dus dan toch maar weinig wijn.

16. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    hoi ik heb het nu ook maarre ik heb getest toen ik
    1 dag over tijd was heb nu nog niet getest maar heb
    wel last van misselijkheid en veel plassen heb echt
    alleen geen geld voor een test te kopen

groetjes

17. lies88

lies88 Lid

16 jul 2008
    90
    0
    0
    hallo
    ik ben vandaag nog maar 1 dag over tijd dus ik mag gaan testen maar uit de vorige keren kwam het ook elke keer negatief dus ik durf ook niet nu al te testen veel te bang dat het weer negatief is wacht nog maar een paar dagies af

lief

18. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    ik heb wel witte afscheiding, zegt dit ook wat?
    normaal gesproken als ik ongesteld zou moeten worden is het al wat donker.

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@missy: is er al nieuws?

Hier inmiddels dag 5 overtijd en ook nog steeds negatief..wel verschrikkelijk rommelende buik al paar dagen..
    Heb het gevoel dat ik vandaag ongi ga worden maarja dat dacht ik op mijn NOD ook te voelen..

20. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik zit inmiddels op de derde dag na mijn NOD. Nog steeds niet ongi maar vanmorgen een test gedaan. Negatief.
    Mijn cyclus laat mij dit keer ook in de steek. Het is altijd op vrijdag, mss deze keer ook een week langer dan anders. Ik weet het niet.

@missy: ik heb idd ook dat de boel een dag voor de menstruatie al begint te rommelen, maar dit keer gewoon helemaal niks.

We zullen wel zien, op naar de volgende ronde!:D

Deel Deze Pagina