testen morgen binnen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    vanmorgen was me temperatuur 36.3 , had de wekker gezet op 6 uur, omdat ik altijd op dat tijdstip doe testen . en net een ovulatietest gedaan, was om 11uur voor het laat naar de wc geweest, en om half 4 getest. weer helemaal negatief. moet me ei dan nog komen? ik zit nu op dag 14 , wie heeft goede raad voor mij? weet het zelf even niet meer

2. pippeke

pippeke Niet meer actief

Hoe lang waren je vorige cyclussen? Of is dit de eerste ronde? Of had je dat al getypt...?;)

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik ben in december gestopt met de pil, en in januari was me cyclus 28 dagen, februari 27 dagen in maart 28 dagen in april 31 dagen en in mei 29 dagen. en me temperatuur was vanmorgen 36.2. ik heb ook wel eens gelezen dat je temperatuur kan zakken voor je eisprong of niet? ik ga vanmiddag weer testen, hoop dat hij positief is;)

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik heb vanmiddag weer een ovulatietest gedaan, en ik zag een heel licht 2e streepje, betekend dat dan dat me eisprong eraan komt? en moet ik nu morgenmiddag weer testen? of morgen in de ochtend rondt 10 uur en avond?, ik heb tot nu toe getest om 4 uur in de middag. en als de test postief is, moet je dan gelijk klussen of kan dat ook savonds?

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dezelfde tijd als normaal testen moet voldoende zijn, om er zeker van te zijn je piek niet te missen kun je idd ook 2x per dag testen.

Als je dan een posi test hebt is 's avonds klussen prima. Je eitje springt ongeveer 24-48u na de eerste positieve test.

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    oké bedankt voor het advies! ik ga vanmiddag weer testen, hopen op een positieve test, me temperatuur was vanmorgen hetzelfde als gisten, 36.2

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Weet niet hoe het zit met tempen! volgens mijn stijgt hij na je eisprong.

Je ovutestten kunnen uit het niets positief worden of bijna postief.
    Als je merk dat ze oplopen zou ik 2x pd testten en je hoeft niet ale minute te klussen als je test positief is hoor.
    op het moment van je 1e positieve test springt je ei gemiddeld 24-48 uur erna.
    Bij sommige zelfde dag nog sommige iets later daarom is doortestten na een positieve test ook belangrijk om te kijken wanneer je piek is geweest

wel zou ik klussen als je test positief is en een dag erna !!
    en ervoor is ook altijd goed dan ligt er in ieder geval een voorraad klaar

8. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja me tempratuur is nog niet omhoog gegaan, was vanmorgen 36.2, hetzelfde als gisteren. ik ga over een uurtje weer testen, kijken of het positief wordt, misschien een beetje raar praatje, haha maar ik heb vanmorgen wel slijm gezien, wat rekbaar was, dit betekend toch dat je vruchtbaar bent? we hebben zaterdag geklust, en vanavond ook weer., hopen dat me test straks positief is:), want je tempratuur gaat toch omhoog als je eisprong is geweest?

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ja je temp gaat omhoog als je ei is geweest dat is het nadeel van tempen om je ei te zoeken je bent dan al een dagje te laat.

Vruchtbaar slijm is goed de 1 heeft het al dagen voor de eisprong
    Had het zelf 3 dgn voor dat me ei sprong en op de dag van me positieve ovutest en dag erna niks meer en mijn is toen of snachts gesprongen.

Spannend

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    zo ik heb net de test gedaan, en ik heb getest met een digitale van clear blue, en die was positief:) die gaf een smiley aan, en ik had ook een dipstick geprobeerd, en die was licht positief, nog niet helemaal, moet ik dan van de smiley uitgaan? en hoe kan je foto,s hierop plaatsten? heb dat nog nooit gedaan haha

11. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    nou we hebben vanavond geklust, alleen het ging er een beetje naast.. oeps.. omdat wij de "tradiotonele houding niet zo fijn vinden" hadden we dat toch maar gedaan omdat ik had gelezen dat dat beter zou zijn, maar we doen het liever andersom, haha
    is er nu wel een kans dat het raak zou kunnen zijn? of kunnen we beter straks of morgenvroeg nog eens klussen?

ik heb wel was last van steekjes onderin me buik, vanmorgen had ik hier ook wat last van, toen de hele dag niks meer gevoeld, en nu voel ik het de hele tijd van die steekjes onderin, zou dat me eisprong kunnen zijn?

nou dan wachten we het maar af;)

Deel Deze Pagina