wie nog meer dan een jaar bezig en wilt kletsen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vinkje, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hallo,

Ik ben nu in de 13 de ronde beland. Ik ben wel in feb zwanger geweest, maar helaas vmk. Ik ben ook in feb kort daarna geopereerd. Hieruit is gekomen dat ik een lichte vorm hebt van endometriose. Daarnaast heb ik een onregelmatige cycles en mijn eitje groeit erg langzaam. Als ik na de zomerrvakantie nog niet zwanger ben krijg ik hormoonpillen, om er voor te zorgen dat ik een grotere kans krijg om zwanger te worden. Ik heb nog 5 keer de kans tot die tijd ongeveer.

Ik zou het leuk vinden om meiden te ontmoeten die ook al een tijdje bezig zijn. Ik wil graag met jullie dan kletsen (het hoeft niet alleen te gaan over zwanger worden). tot schrijfs

gr vinkje

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Dan zit je op dit forum goed hoor, heel veel lotgenoten en veel gezellige klets!!
    xxxx
    uit Brabant

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi,

onder het kopje Clubs in dit Subforum zit een topic Langer dan een jaar bezig. Daar schrijven nog meer meiden die al langere tijd bezig zijn. Aangezien er een aantal inmiddels zwanger zijn (maar nog wel steeds meeschrijven hoor) kunnen we wel weer wat nieuwe aanmeldingen gebruiken. ;)

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames ik ben inmiddels beland in ronde 14!heb vanmorgen de knoop door gehakt en een afspraak bij de huisarts gemaakt!woensdag de 22iste is het zo ver!dan gaan we toch een stap verder!kijken wat we kunnen gaan doen!mijn cyclus is vrij regelmatig en heb een ei sprong dat weet ik door ovu testen en ben al 2keer zwanger geweest zonder de pil maar dat ging fou

Deel Deze Pagina