Lieve allemaal, Ik weet niet of ik hier juist ben, maaaaar next issue. Ik ben 4 dagen over tijd en heb een koperspiraal. Test is negatief. Ong 9 dagen geleden echt krampen gehad linksonder maar daarbij veel slijmverlies en lichtbloedverlies erdoorheen. Was dit een innesteling? Iemand ervaring hiermee? Ik heb 3 zwangerschappen achter de rug, ze waren alleen 3 anders. HELP me out!
Zou je 9 dagen geleden een innesteling hebben dan zou je al knal positief testen. Wel kan dat een eisprong geweest zijn. Dan zou je binnen nu en 5 dagen wel menstrueren en als dat een eisprong was dan zou je binnen 3 dagen wel positief moeten testen mocht je zwanger zijn
Nee niet hoog. Je hebt niet voor niets een spiraal. De kans op een cyclus die een keer langer is is veel groter.
Nee ik denk t niet. Koperspiraal zorgt volgens mij niet voor stoppen eisprong want er xitten geen hormonen in. Dus ik denk dat je je eisprong gevoeld hebt. Spiraal zorgt er dan weer voor dat t geen kans heeft verder due ik verwacht dat je gewoon eenmalig (of vaker) een iets langere cyclus hebt
Klinkt inderdaad meer als een verlate eisprong. Als dat echt van de innesteling had geweest had je nu knallers gehad en was er geen twijfel.
Beste @Kaatjeismama Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan, hebben we deze gesloten.