Vanmorgen mijn smiley met clearblue Heb afgelopen donderdag gemeenschap gehad en pas morgen vermoedelijk weer of dinsdag pas Heb ik nog kans als we morgen of dinsdag pas kunnen vrijen en dus afgelopen donderdag middag ook .Dank voor jullie antwoord alvast
Dank voor je snelle antwoord denk dinsdag te laat of erg onzeker of eisprong sl geweest is dan Donderdag voor de laatste keer gevreeen dus beetje onzeker nu
Ovulatie vindt plaats 28-36 uur nadat je LH begint met stijgen en 8 tot 20 uur na de LH-piek. na ovulatie ben je nog vruchtbaar voor 12 tot 24 uur. maar je meest vruchtbare dagen zijn de drie dagen voorafgaand je ovulatie. spermatozoïde kunnen tot 5 dagen overleven in de uterus. dus als je vlak na je piek het gezellig hebt gehad maak je de beste kans langer erna verlaagd de kans wel helaas, je bent niet op je meest vruchtbare maar zeker nog wel vruchtbaar. ik hoop dat je hier wat aan hebt
Vandaag je piek = uiterlijk dinsdagochtend je eisprong. Tussen donderdagmiddag en dinsdag zitten 5 dagen, wat dus op het randje zal zijn. Echter als je eisprong morgen al is, is het 4 dagen sinds de sex, dis kansen wat hoger . Morgen nog ff sex hebben idd, hopelijk deze cyclus met een positief einde
Mijn ovu testen zijn nu al negatief alleen 1 keer gistermorgen positief kan het ineens zo kort zijn dan altijd 2 dagen smiley en zelfs action is negatief
Oke hoop gewoon op eisprong vandaag wel gevreeen dus afwachten nu blijf wel doortestrn want heb vaker meegemaakt dat eitje niet sprong
Net pittige buikpijn aan een van de kant van de onderbuik dus kan denk eisprong dan zijn Hoop het zo beetje lastig nog steeds met lange cyclus ovulatie te vinden
Omdat ik de smiley niet geheel geloofde en vaker en smiley had gehad en geen eisprong ben ik door gaan testen en kijk wat er gebeurde volgens mij heb ik dan vrijdag mijn peak dat gehad wanneer dan mijn eisprong ? gister middag wel steken gehad en nu kiest ook vruchtbaar slijm Gister en donderdag gemeenschap gehad daarvoor niet omdat vriend ziek was