Hi allemaal, Na ondertussen toch al een jaar bezig te zijn is het hopen op eindelijk goed nieuws Ik zit nu op 10 dpo en wordt normaal tussen 11 en 13 ongesteld. Normaal heb ik ook al 5 dagen buikpijn en diaree, maar nu heel anders. Ik merk eigenlijk niks, alleen veel naar wc zowel nr 1 als 2. Af en toe een pijnscheut in mijn onderrug sinds vandaag en lichte krampjes in mijn buik heel soms. Vanochtend heb ik een test gedaan en meen iets te zien, normaal zie ik helemaal niks. Mijn man ziet het niet. Zien jullie dit ook of wordt ik nou gek? Ps dit was binnen de 2 minuten. Ik zie hem nog steeds staan op de test. Morgen nog maar eens testen sowieso. Alvast dankjulliewel voor het meekijken!
Ohnoo ik krijg hem zelf geschoven, wat vreemd Ik kan deze in miniatuur uploaden, misschien zk wel te openen? deze heb ik gemaakt toen de strip nog in de test zat.
Nu zie ik hem wel en het streepje zie ik ook . Als deze er voor de 5 minuten was en bleef staan, dan is hij volgens mij wel licht positief ja! Hoop dat je een mooie oploop mag krijgen
Ik kan deze wel zien. Zie ook duidelijk een roze streepje hoor (op allebei). Op 10DPO testen is spannend, maar een knaltest zal nog wel even uitblijven... Hopelijk loopt de volgende test mooi op Ik duim mee!
Ik zie hem!! Wat fijn dat jullie na een jaar een positieve test in handen hebben! Hopelijk een mooie oploop!
Ik zie het zonder turen en hij lijkt ook roze . alleen is dit een action test en die zijn niet altijd even betrouwbaar. Ik zou morgen zeker testen met een kv test. maar ik heb goede hoop voor je
Dankjewel allemaal voor de reacties! Helaas geen kv in huis dus vandaag nog ene van action gedaan en vind hem nu duidelijker. Ik ga straks een kv halen.
Hi allemaal, ik wilde nog even een update geven afspraak eerste echo is gemaakt en weer 4 weken wachten haha pfff