Hi allen, Vanmiddag een k2v5 gedaan, nu ligt de test hier nog en zie ik na ongeveer 1,5 uur een vaag lijntje. Ervaring met zo snel een indrogen? Ik heb iets meer dan 3 weken geleden een miskraam gehad. Ik heb daarna niet meer met ovulatietesten gestest voor een eitje en een paar dagen geleden een early test gedaan om ze zien of alle HCG eruit was, test was negatief.
Ja, daar staan ze om bekend. Je moet geen enkele test na de afleestijd bekijken, want dan heb je grote kans op vage lijntjes en een vals resultaat. Hoop voor jou dat je snel zwanger bent.
Ooh wat gek, dan zijn ze wellicht in kwaliteit minder geworden? Ik hen ze in 2019 veel gebruikt en toen had ik nooit een indrooglijn, was toen ook niet zwanger. Ik gooi 'm maar snel weg. Anders blijf je kijken
Hier hetzelfde verhaal. Gisteren rond 18:00 een testje 2v5 KV gedaan binnen 5 minuten was ik aan het twijfelen of ik iets zag maar na een half uurtje/45 minuten ongeveer was er ineens een redelijk duidelijk 2 de lijntje te zien niet weg te spoelen met water. Vanochtend opnieuw getest met 2v5 KV en zelfs na een half uur blijft hij blanco wit... zou dit een indroger zijn? Hier zijn een paar foto's