Testen na mirena

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Polletjepiek, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo,

Kun je 3 weken na verwijdering van Mirena een test doen bij zwangerschapsachtige klachten? Zou die test dan al positief kunnen zijn, of is het beter om nog even af te wachten?

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zou zeker nog even wachten. Uitgaande van een normale cyclus heb je na 2 weken je ei en kun je 2 weken daarna testen....

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ken hier iemand van het forum die meteen na verwijderen van Mirena een eisprong had en idd na 3 weken zwanger testte.
    Maar ik had zelf ook zw. kwaaltjes maar was niet meteen zwanger na de mirena.
    Ik zou nog even een weekje afwachten en dan kun je eventueel een testje doen.
    succes

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    je zou kunnen testen, maar persoonlijk zou ook ik nog 1 week wachten..

als je de mirena laat verwijderen moet je, als je niet zwanger wilt worden, de 7 dagen voor het verwijderen als voorbehoedsmiddelen gebruiken.. dus ja.. je zou zwanger kunnen zijn....

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Toen ik mijn mirena liet verwijderen bleek dat gelijk dag 1 te zijn van mijn cyclus en ik teste daarna gelijk positief. 3 weken is misschien wat vroeg maar je kunt het altijd proberen

Deel Deze Pagina