14 weken geleden ben ik bevallen en 7 weken na bevalling weer ongesteld daarna niet meer..... gister getest met middag urine dus 7 weken na menstruatie en test was negatief...... nu 24 uur later staat er een licht maar duidelijk roze streepje...... wat moet ik hier van denken??????
Ik zou even een nieuwe test doen en binnen afleestijd aflezen... vind het een vrij duidelijk streepje namelijk. Wat zou je er van vinden als het zo is?
Wat ik er van zou vinden...... tja heeft voor en nadelen, voordeel is dat kids echt wat aan elkaar hebben...... nadeel dat ik bang ben ze beide te kort te doen heb namelijk nog een kindje van bijna 2...... Maar het is absoluut welkom. Ik wou me kids graag dicht op elkaar....... Maar niet zo ook dicht
Kan je een foto maken in daglicht? Ik heb het gevoel dat de streep gelig is. En dus opgedroogde urine. En hoelang na het doen heb je de test voor het laatst bekeken en dus negatief was?
Er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je binnen bepaalde tijd moet aflezen. Die tijd is geen 24 uur, volgens mij staat er 15min voor. Deze test is dus ongeldig. Morgen een nieuwe doen.
Ik heb dit ook gehad. Een dag later uit de prullenbak gevist. Vals positief. Het kwam door het warme vocht in de dichte prullenbak... Maar voor de zekerheid even opnieuw testen !
Vraag me af waarom je op een willekeurige zaterdagmiddag test terwijl je (eigenlijk) nog niet zwanger wilt zijn?
Jep dit. Heb dit zelf ook meermaals met de kruidvattesten gehad. Vér na afleestijd opeens (goed zichtbare en ook zo duidelijk als deze!) streepjes op m'n testen in de prullenbak. Morgen even een nieuwe doen en na afleestijd niet meer bekijken.
Ik herken het opvissen van testen uit de prullenbak, vaak omdat ik bang ben toch verkeerd gekeken te hebben en daardoor iets gemist te hebben. Ookal heb ik net daarvoor die test 5 minuten lang vanuit alle mogelijke hoeken bekeken
Zo zag mijn eerste test er ook uit, en ook die had ik naar een aantal uur uit de prullenbak gevist omdat ik ineens een streepje zag. En kijk nou er zit een meisje in mijn buik. Wel idd een testje overnieuw doen maar bij mij was het wel zeker positief
Na hoeveel minuten heb je hem in de prullenbak gegooid? Ik vind de streep grijs. Zou een nieuwe test doen als ik jou was voor de zekerheid. Ik heb het trouwens wel eens geprobeerd nav berichten hier, kijken of de prullenbak een streep gaf maar hier nog nooit meegemaakt. Al geloof ik best dat het kan hoor.
Om donkerder op te drogen ja, klopt. Maar dan nog moet er wel íets staan binnen afleestijd om de test als positief te kunnen bestempelen.