Als ik de test van vanavond zie denk ik toch echt wel een nieuwe zwangerschap Ga je morgen weer testen? ik zou dan ook wel weer in de middag / avond testen. Spannend, duim met je mee
Ja, morgen weer een testje! Ik kan me toch niet beheersen met die testen, slaat helemaal nergens op haha. Dankjewel!
KV en easy@home zijn van vanmorgen (foto’s zijn van opgedroogde testen, voor de vergelijking). Streepje was er uiteraard wel binnen afleestijd. Beiden ietsje donkerder tov gisteravond. CB is van net. Denk dat ik zaterdag/zondag (vermoedelijke NOD) nog een CB doe. Dan zou het toch duidelijk moeten zijn. ☺️
Mooi! Ik hoop het voor je ! Dan heb je ondanks corona prachtige kerstdagen met een groot (klein) geheim
Dankjewel!! Superblij Maar natuurlijk wel wat meer onzekerheid door de miskraam. We wachten het allemaal rustig af.
Die onzekerheid Ken ik heel goed. Ik een groot stuk zelfbescherming. Maar probeer af en toe gewoon ook even te genieten. Bij mijn dochter ( na 13☆) ik echt niet kunnen genieten de eerste 3 maanden en baal dat nu wel van dat ik niet af en toe wat meer genoten heb.
Pff.. ik vond 1x al vreselijk. Ik kan me niet eens voorstellen hoe dat na 13 moet zijn Helemaal logisch! Achteraf is het altijd anders, maar als je er middenin zit dan kun je er ook niet zoveel aan doen. Bedankt, ik ga het proberen