hoi allemaal.. ik wil graag weten hoe lang het kan duren na het stoppen met de pil voor je een eisprong heb, mijn laatste menstruatie was van 8-2 tot 12-2..dat was de laatste keer. strip afgemaakt. 2 weken daarna had een een heel kleine bloeding gehad (eenmalig) en nu nog steeds verder niet ongesteld geworden, ik test wel elke maand just in case en wil snel beginnen met een ovu test om te zien of ik wel een ei heb..zijn er meer mensen die dit hebben of gehad hebben? groetjes
Sommige vrouwen worden pas na een half jaar ongi.... Als het je te lang duurt, kun je het best even naar de HA gaan. Deze kan je misschien iets voorschijven dat je periode op gang kan helpen...
Mijn eerste cyclus duurde 53 dagen.... en wat Mayd zegt; het kan helaas een half jaar duren. Dus helaas kan het zijn dat je nog een tijdje geduld moet hebben. Het komt vanzelf wel weer. En als je het echt te lang vind duren, dan ga je gewoon even naar je huisart; en als hij nog niks voor je kan doen ben je alvast gerustgesteld
Mijn eerste cyclus was 64 dagen, de cyclus daarna 46... en vanaf dat moment tussen de 23 en de 40 dagen... Dit komt door het ontpillen, geef je lichaam de tijd
tnx voor de reacties.. ik ben wel wat geruster geworden al denk ik niet dat de ha echt iets kan doen behalve ongi worden zonder eisprong..denk niet dat dat echt iets uithaalt.. me lichaam moet het toch vanzelf gaan doen denk ik.. heb een ovu testje gedaan maar geen streep ofzo.. dan maar zo af en toen een steekproefje houden denk ik.. krijgwel meer pukkels nu na het stoppen met diane pil.. miss is dat wel een goed teken dat het uitwerkt hahah al zie ik er strax natuurlijk als een pubertje uit maar komt wel goed denk ik
Me83, ik spreek je ook wel in het andere topic, maar wil toch even reageren. Mijn eerste cyclus duurde 45 dagen, die daarna 42. De kans is heel groot dat je de eerste cyclus (zeker als die lang duurt) helemaal geen eisprong hebt. Wacht het rustig nog even af en ga beginnen met ovutesten zodra je je ongi gehad hebt.
hoi skaya.. de ovu test van gister was wit en die van vandaag licht streepje... weet niet of dat wat wil zeggen maar posi is ie nog niet.. hoop dat het snel komt en anders miss toch wat meer info zoeken over die teunissbloemcaps.. tnx voor de reacties