Ovulatietesten, hoe te gebruiken bij onregelmatige cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roosangel26, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik heb 7-8 een miskraam gehad en ben daarna na 42 dagen ongesteld geworden. Nu nog steeds wachtende op een ongesteldheid. Het is echt frustrerend want ik merk lichamelijk helemaal niks. Toen ik zwanger raakte heb ik de eisprong gevoeld maar daarvoor nooit en nu ook dus niet. Ik ben dus maar van plan om na aankomende ongesteldheid (kom snel a.u.b.) maar ovulatietesten te gaan gebruiken, misschien helpt dat????
    Maar de vraag is vanaf wanneer gebruik ik die en hoe vaak? want als je er 7 krijgt en ik begin rond dag 14 of 15 heb ik er dan genoeg? En welke testen raden jullie aan? Ik hoop iets wijzer te worden want van wachten word ik gek, ook aangezien ik dus al een keer zwanger geweest ben en ik het zo graag wil!

Groetjes!

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee de eerste cyclus zul je er meer gebruiken. Want je weet dus niet of kenia dag 14 een eisprong hebt of op dag 20. Je zult dus optijd moeten beginnen.
    Mijn Cyclus is de eisprong op 15 tot dag 19 daar tussen ergens. Nu met iui moet ik beginnen op dag 10 met testen. Ik heb ze van sensitest gekregen vind die persoonlijk wel fijn.
    Succes

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Op welke cd zit je nu dan?? Vervelend van je miskraam. En ja herkenbaar hoor, al dat wachten haten we allemaal bleh...

Eens met wish. Ik denk dat je wat extra moet bijkopen meid. Just for sure... Want misschien hoef je ze niet allemaal te gebruiken om je ei te vinden. Maar het zou jammer zijn als je je ei nog niet hebt gevonden en je testen alweer op zijn.

Vanaf dag 10 en dan dag 42 als uitgangspunt aanhouden, altijd je langste cyclus aanhouden.

Zwanger & Kids of Sensitest raad ik je aan, online te verkrijgen en de dipsticks zijn prima (en goedkoop dat scheelt ;) )..

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben altijd gaan testen vanaf dag 14, aangezien in nog nooit een cyclus van 4 weken heb gehad. Die van zwanger&kids bevallen mij goed en zijn ook niet zo duur als je er veel nodig hebt met een lange cyclus. Ik bestel(de) er wel altijd een grootverpakking, aangezien mijn cyclussen langer dan gemiddeld zijn.

5. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de reacties dames! Zwanger & kids it is! Hopen dat die geluk brengen!

Deel Deze Pagina