Na een vmk in december is het dan toch (de tweede cyclus met clomid) weer raak. Hopelijk dit keer een plakker!! En wordt dit ons eerste wondertje. Jeetje, wat vind ik dit ontzettend spannend... Ben helemaal aan het shaken nog. We moeten het even laten landen. Streepje stond er binnen 1 minuut al heel licht. Eerste keer dat ik deze test heb gedaan. Vorige keer testte ik met de kv2v5 op 11dpo heel licht. Die ga ik nu morgenochtend doen.
Jij ook al zo’n mooie predictor op 9dpo! Gefeliciteerd!! En spannend weer. Ik duim voor een mooie oploop! X
Ik zie net precies die van jou, jij ook gefeliciteerd!! Gaan we gelijk op. Hopelijk voor jou ook een hele mooie oploop na de vorige keer! Vind je het ook zo spannend? Zo blij en tegerlijktertijd heel huiverig.
Dank jullie!! Zo fijn om te lezen dat het een mooie test voor 9dpo is. Al zegt dat nog steeds niks natuurlijk. Het blijft afwachten. Hopelijk mag deze (na inmiddels 1,5 jaar) blijven plakken ❤️
Gefeliciteerd! Hele mooie test! Ik begrijp je spanning en onzekerheden. Bij ons is het ook meermaals vroeg misgegaan. Dan blijft die angst toch wat.. Maar proberen vertrouwen te houden in je lichaam.
Super lief, dank jullie wel! Ik ga proberen op m’n lichaam te vertrouwen inderdaad en ook te genieten
10, 11 & 12 dpo Vinden jullie het een mooie oploop? Ik weet dat het als nog niks zegt hoor, het blijft gewoon ontzettend spannend...