Ik maak mezelf gek. Vandaag toch nog eens een testje gedaan nadat ik afgelopen week knaltesten had met teststreep donkerder dan de controlelijn. En nu vanavond deze gekke rare kv. Kan het al ‘hook effect’ zijn? Of het ligt aan m’n urine, of het is foute boel. Bah bah bah waarom heb ik nou weer getest...
Heb je nog een test? Anders urine verdunnen met water. En kijken wat dan de uitslag is! Dan kun je zien of het hook effect is. Mocht ie donkerder uitslaan.
Ik vind het hele streepje er een beetje onderbroken uitzien. Onderaan is hij wel donker, ik denk eerder dat het daaraan ligt.
Bedankt dames, ik test straks opnieuw. Komt wel uit hetzelfde pakje, heb geen andere meer. Hopen dat die wel goed is
Wat een opluchting... binnen een min al donkerder dan de controlelijn. Dus zal alleen maar donkerder worden nog. Plaats straks even een foto. En nu is het echt klaar . Volgende week maandag komt moeders voor moeders nog met een test maar verder voor mij geen testen meer. Ik ben hartstikke zwanger.
Al blijft het een rare test, ook hier lopen de lijntjes niet lekker door. Maar goed, ik ben gerustgesteld