Hoi! Na een lange pauze zijn we begonnen aan ICSI 3 en heb 2 mooie embryo's teruggeplaatst gekregen. Nu zit ik vandaag 14 dagen na ovitrelle en test al een aantal dagen om op of afloop te bevestigen. Helaas blijken alle testen, behalve 9 dpo, erg op elkaar te lijken qua streepjes. Ik was er al van overtuigd dat het mislukt was maar dit brengt weer zoveel twijfel (i know, moet ik maar niet testen.. maar kan het niet laten!). Het lijkt in ieder geval niet af te lopen maar echt oploop vind ik nou ook niet echt. Allemaal getest met 2e urine, 2 uur ophouden en 1 kopje cappuccino Wat denken jullie er van?
Ik zie wel iets van oploop hoor. Zeker als je 10 met 12 dpo vergelijkt. Zelf geen ervaring met ovitrelle maar ik weet wel dat de action testen qua oploop niet de beste zijn. Duurt best lang voor ze knallen. Wellicht komende dagen testen met Kruidvat 2v5. Ik duim iig met je mee!
Mijn laatste herinnering is juist dat het met kruidvat niet fijn was (maar ben veel vergeten). Welke raden jullie aan?
Ik lijk ook oploop te zien, maar moet eerlijk zeggen dat ik t zo pril nog lastig te beoordelen vind. ik ga voor je duimen!
Bij mij ging het ook zo tot 12 dpo na ovitrelle spuit en terugplaatsing! Je moet de onderste even wegdenken, die was ineens met super geconcentreerde urine na hardlopen. Ik vind het er dus goed uit zien bij je!
Ik blijf ook huiverig hoor.. vooral omdat ik ook helemaal niks merk. Zelfs m'n borsten zijn zacht en totaal niet gevoelig. We blijven natuurlijk duimen en doortesten!! @M061987 nog gefeliciteerd met deze voltreffer!!
@Wistaire ik heb ook totaal geen gevoelige borsten. Helemaal niks. Ze zien er ook gewoon hetzelfde uit en zijn niet voller of gevoeliger. Ook de tepels niet. En toch echt kneiterzwanger, deze is van gisteren. Dus het wil allemaal helemaal niets zeggen. Ik had zelfs een kleine terugloop dacht ik even. Tussen 18 en 22 dpo leek te test van 22 dpo een stukje lichter. Bleek gewoon door minder geconcentreerde urine te komen, niets aan de hand. Dus houd vertrouwen!!
Ja hoor. Na je laatste testen gezien te hebben denk ik dat t raak is. De eerste testen vond ik wel een beetje licht. Had het ook bij mijn miskraam namelijk.
De eerste van kruidvat. Is dit mooi voor 14 dpo? Mag van het ziekenhuis pas donderdag testen (14 dagen na TP).