Hooii Dames, Even een vraagje. Woensdag 18-3 heb ik terugplaatsing gehad van een mooie Blasto. Nu mag ik 10 dagen daarna aanstaande zaterdag dus testen. Ik ben alleen een beetje bang voor een vals positieve test omdat ik nog 3x Pregnyl 1500 heb moeten spuiten waarvan de laatste keer afgelopen zaterdag 21-3 was. Er zou dan precies 7 dagen tussen zitten tussen laatste pregnyl en de test. Is dat wel lang genoeg??? Langer wachten kan ik eigenlijk ook niet.. Iemand ervaring?
Tja ik maar dat weet je.. Mijn hcg was na 5x 1500 pregnyl 9 , daar zaten 5 dagen tussen. De laatste op zondag avond en vrijdag hcg maar 9
Als je van het zkh mag testen, dan weet je zeker dat dat 'veilig' is qua pregnyl. Zij weten namelijk ook dat je dat hebt gespoten. Qua eerder testen: je kunt testen om te kijken of je de streep lichter ziet worden of zelfs blanco. En als hij dan weer oploopt, dan weet je zeker dat het van een embryo is.
Ik moest 1500 IE Pregnyl spuiten op dag 5, 7 en 9 na de eisprong/punctie. Ik mocht twee weken na de IUI en/of twee weken na de terugplaatsing testen. In het geval van de IUI-behandeling zaten er 5 dagen tussen de laatste Pregnyl en de testdatum. Ik heb nooit vals-positief getest. Dus een week moet zeker kunnen. Succes!
8 dagen na tp 11 dagen na 10.000 AG gelukkig weet ik dat zwanger ben en de test alleen ma opliep zie foto album
Ik zou er vandaag 1 doen en dan morgen weer dan kun je aan het verschil zien of je lijf zelf aanmaakt of niet
Hmm ik zou morgen ochtend weer een test doen om te kijken of die donkerder of lichter is. Pregnyl 1500 is niet echt veel, dus zou redelijk snel weer uit je lichaam zijn. Werkt echter bij iedereen net ff anders. Er was toch zo'n rekensommetje dat de HCG van pregnyl elke dag halveert of zoiets?
Euhm, ik vind dit geen twijfel test hoor. Het is er één van de action toch? Deze hebben beduidend meer hcg nodig dan een kruidvat test... Advies, sjees naar de kruidvat en koop een paar 2 v 5 euro testen. Echt, die zijn gegarandeerd positief! Good luck!
Dank je dames ik durf nog niet blij te zijn. Heb kruidvattesten gekocht en ga ik morgenvroeg doen. Pfff wat een spanning.