Hoi allemaal, Met de tijd wil ik weer met een nieuwe icsi poging beginnen. Nu heb ik mijn eerste poging in Flevoziekenhuis gehad, wat helaas na 7 weken eindigde met een mk😢 Nu moet ik zeggen dat ik niet zo te vrede ben met Flevoziekenhuis, manier hoe zij mij behandelen,en amper de tijd nemen om dingen uit te leggen! Nu wil ik vragen, heeft iemand enige ervaring met Flevoziekenhuis? , Vu of AMC? Ik wilde eigenlijk naar het AMC gaan maar hoorde dat Vu beter zou zijn en hoge slagingspercentage heeft? Hoop snel jullie ervaringen te lezen! Mvg Hope
Ik zou niet naar slagingspercentages kijken. Die percentages worden niet volgens vaste regels bepaald. Als een ziekenhuis "oudere" vrouwen behandelt, daalt het slagingspercentage. Als het minder hoge eisen stelt aan de embryo's die teruggeplaatst worden, daalt het percentage ook. Worden alleen de simpele gevallen behandeld of ook stellen met meer ingewikkelde vruchtbaarheidsproblemen? Stellen ze eisen aan gewicht en BMI? Het heeft allemaal invloed op het slagingspercentage. Elk ziekenhuis heeft haar eigen regels en berekent het slagingspercentage op haar eigen manier. Daardoor kun je slagingspercentages en ziekenhuizen niet met elkaar vergelijken en daar je mening op baseren. Het is appels met peren vergelijken. En het zegt ook helemaal niks op de kans van slagen bij jou. Bij een ziekenhuis met een hoger slagingspercentage stijgt bij jou de kans van slagen niet. Dus je hebt er niet zoveel aan. Dus daar zou ik niet naar kijken. Je kunt beter rond vragen en uitzoeken of mensen tevreden zijn over artsen, hoe ze behandeld worden, hebben ze zelf inspraak en mogen ze meedenken, hoe snel wordt overgegaan op een ander soort medicijn of behandeling als iets niet goed aanslaat, zijn er wachtlijsten, hoe is het terugplaatsings-en cryobeleid, enz.
ik ben niet bij de overige 2 ziekenhuizen geweest , maar ik deel de ervaring wat betreft het Flevoziekenhuis. er zijn naast die ziekenhuizen ook nog prive klinieken , daar hebben wij wel goede ervaring mee
Bizar vind ik het! Ik heb 2 mislukte pogingen en 3 volledige pogingen gehad, 3 vroege miskramen en voel me ontzettend gehoord door onze artsen in het Flevo. Ik wou bloedverdunner en kreeg ze.. Extra pregnyl en kreeg het. Kan altijd goed praten. Bel soms t lab en ze belde uitgebreid naar t VU over onze embryo's.. Daarom wil ik niet weg!
van welke arts kreeg jij bloed verdunners , ik heb namelijk 9 mk gehad en flevo wilt niks nopes nada . ben voor de bloed verdunners uitgeweken naar gent
Slik ze al sinds 6dec. Welke arts heb jij gehad? Toen ik er begin kwam was dokter K. Er.. Bitch was dat. Morfine bij punctie mocht niet eens. Zij was was weg en k heb 3 puncties met morfine gehad! Ik heb nu dokter K. En dokter D. kort ze even af , niet zo netjes anders. Privé vragen mag ook altijd.
de oude dokter k was inderdaad een $@#$#@%^#$ na onze miskraam zei ze misschien moeten jullie een hond nemen en stopen proberen . Maar heeft dokter k ze je voorgeschreven of dokter d ? en wat slik je ?
Oow wat erg zeg dat die dokter dat zei tegen jullie! Dat jullie beter hond kunnen nemen 😔 Ik ben sowieso niet te spreken over Flevoziekenhuis! Toen ik daar laatst was en verschrikkelijke nieuws hoorde dat ik mk had! Hadden mijn verloofde en ik zoveel vragen hij zei ons alleen dat vertel ik je bij volgende afspraak geen tijd voor! Wij konden het niet geloven we hadden zoveel vragen en enige wat wij hoorde was ga lekker naar huis geef het een plekje😓
Ik heb alleen ervaring met VU en dat is ons heel goed bevallen. Heel kundige artsen en zeker inspraak als patient. Ik voelde me ook geen 'nummertje'. Wat Jippie zegt over slagingspercentage klopt hoor (al kun je bij Vu wel in leeftijdsgroepen zien ) maar wachtlijsten heb je er volgens mij niet. Wij gaan binnenkort weer beginnen en toen kregen we te horen dat er momenteel geen wachtlijsten zijn. Alleen afspraak voor een intake kan een week of 5 a 6 duren.
Echt... Wat een klere wijf zeg!! Dokter D. maar omdat ik ook 3 vroege mk heb gehad. Ga je ze ook vragen dan? Ik mag morgen weer voor echo. Ascal is het geloof ik maar heeft een andere naam op de verpakking. K heb ook een hysteroscopie gehad en daar was ook alles goed. Ik vind t zo raar want voel me altijd gehoord daar.