Het kan nog een restje pregnyl zijn, ligt eraan hoeveel eenheden je gespoten hebt. Bij 10.000 eenheden duurt het zeker 11 dagen voordat de pregnyl uit je lijf is. Bij 5000 eenheden iets korten. Maar hopelijk is het raak!
Je moet idd minimaal 10 dagen wachten na pregnyl. Bij mij is 5000 eh pas na 11 dagen weg. Ik vind je laatste test ook wat lichter dan die van gister. Over 2 dagen weer eens testen en hopelijk is die donkerder!
Ik denk dat als die vandaag opdroogt dat ze ongeveer gelijk zijn. Dus ben positief. Dit was met mijn tweede zwangerschap ook zo. Streepje is nooit weg geweest, 2 dagen hetzelfde daarna weer donkerder en dus zwanger. Succes!
Hoeveel heb je gespoten? Die van gisteren lijkt donkerder dan die van vandaag, wat betekent dat het dus aan het aflopen is.
Toen ik een aantal jaar terug pregnyl spoot was 10000 met 10 dagen helemaal weg. Blanco test dus. Ik heb dus ook goede hoop voor je.
10.000 eenheden was bij mij meestal rond 12 dagen helemaal weg. 5.000 eenheden is zo rond 8 dagen meestal verdwenen. Van belang in dezen is dus hoeveel je gespoten hebt TS. Ik vind die van gisteren overigens ook donkerder dan die van vandaag.
spannend! denk ook nog van de pregnyl. maar je bent nog eeg vroeg, 7 a 8 dpo dus kan nog alle kanten op
Ter info: 5000 IE Is vandaag 16d na inseminatie en 9d na Pregnylspuit om de innesteling te bevorderen.
het kan van de pregnyl zijn of van een zwangerschap Ik vind de onderste lichter dan de bovenste Overmorgen weer eens testen
Daar kun je nu nog niks van zeggen, helaas... Te onbetrouwbaar, omdat je Pregnyl gespoten hebt. Ik hoop voor je dat de testen zullen oplopen!
Ik zit op 10 dagen na pregnyl 5000 en heb vandaag ook een licht posi test en ondanks dan men vaak meldt 5000 met 9 dagen uit je lichaam is, ben ik nog afwachtend of het gaat oplopen over een dag of 2-3. Ik zou een test op 8 en 9 dagen na pregnyl zeker nog niet vertrouwen.
Ben idd bang dat je nog even geduld moet hebben.. Ik vind 9 dagen na de pregnyl ook nog niet betrouwbaar. Er wordt verschillend over geschreven op internet. Vaak wordt 10/11 dagen gezegd. Succes met wachten...
Balen zeg! Succes met de verdere behandeling. Vooral moed houden (ook al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring...)