Hebben jullie ervaring met zwangerschapstesten na Pregnyl 5000IE? Volgens de bijsluiter kan je tot 10 dagen erna een vals positieve test krijgen. Ik ben eigenwijs en heb op dag 9 getest en vervolgens op dag 10 en 11. Het streepje blijft zo ongeveer hetzelfde, zeker de afgelopen 2 dagen. Gebeurt dit vaker na Pregnyl? De Pregnyl in je lichaam neemt af en je eigen HCG stijgt bij een zwangerschap en ik hoop dat je daardoor dezelfde streepjes kan krijgen. Ik neem aan dat je streepje van Pregnyl elke dag minder moet worden? Maar echt goed lijkt het mij ook niet dat streepje niet oploopt.
Jeetje wat spannend. Ik heb helaas geen goede ervaring met deze test. Ik hoor meer die er geen goede ervaring mee hebben als het de dipstick is van zwanger en kids. De ovulatietesten van zwanger en kids zijn wel goed de zwangerschapstesten dipstick wat minder. Ik zou even een andere test halen de 2voor5 van kruidvat hoor ik veel goede verhalen over. En anders over 2 dagen nog een keer testen dan is het HCG verdubbelt. De pregnyl kan tot 12 dagen in je lichaam blijven dat verschilt per persoon. Maar ik duim voor je. Ik hoop snel op een knaltest.
Jeetje wat spannend! Ik heb eens op 11 dagen na pregnyl getest en toen was het streepje lichter dan jouw test. Dus wat dat betreft positief voor je! Maar als t van zwangerschap zou zijn op 9 dagen na pregnyl dan had het op 11 dagen na pregnyl toch duidelijker moeten zijn denk ik. Maar misschien zit je net op die grens en is het daarom lastig te beoordelen! Want 9 dagen na pregnyl is 7 dpo dus dat is wel heel vroeg. Succes met wachten..!
Ik heb pregnyl niet gebruikt voor de eisprong maar erna ter ondersteuning baarmoeder slijmvlies. Dus het is nu 12 dpo en ook 12 dagen na pregnyl. Helaas blijft het streepje licht De iui was dus ook na mijn eisprong helaas, maar eitje zou nog even leven zeiden ze. Heb trouwens nog nooit indroogstreepjes gehad met deze testen. Gebruik ze al heel lang. Met de kv 2v5 had ik er wel last van.
Jeetje wat spannend Ik Teste met 2 voor 5 van kruidvat Na 10.000 pregnyl 11 dagen erna positief Ma goed ieder lichaam is anders
Hoi! Gister heb ik ook heel licht positief getest, ook 9 dagen na pregnyl 5000. Vandaag precies zelfde test. Denk dat we moeten blijven testen tot dat die wit is? Want het is idd nog wel heeel vroeg. Ik test met de action test.
De verpleegkundige zei tegen mij dat als ik 17 dagen na de pregnyl positief teste dit wel redelijk zeker was!
Hier vandaag 10 dagen na pregnyl positief getest met kruidvat 2 voor 5. Geplaatst bij ovulatie testen en zwangerschaps testen. Kan ook nog van de pregnyl zijn. Zooo spannend allemaal.
Spannend ilja27! Ik heb vandaag, 13 dagen na Pregnyl en 13 DPO, nog steeds een heel licht streepje. Hij lijkt wel lichter te worden, maar had ook geen gevoelige test gedaan vandaag. Maar bij mij is de hoop dus wel weg, aangezien streepje niet oploopt.