Ik open maar even een eigen topic, is toch wat makkelijker Gister middag heb ik een kv test gedaan en vanmorgen weer 1. De foto van de test van gister moest ik beetje bewerken om het streepje te kunnen zien maar bij die van vanmorgen niet. Maar had toch gehoopt dat die van vanmorgen al ietsjes duidelijker was.... Zien jullie ze ook of zie ik streepjes die er niet zijn? Test van gister (foto bewerkt)
Als ik mn beeldscherm kantel lijkt op de 2de foto een heel licht schaduwstreepje te staan. Maar die lichte streepjes zijn zo moeilijk op de foto te nemen dus in het echt kan ie natuurlijk duidelijker zijn. Spannend hoor!!
bedankt meiden! Het valt inderdaad niet mee om ze op de foto te krijgen. Ik kan alleen morgen ochtend nog een testje doen met kruidvat, want daarna ben ik een weekje met vakantie met mijn vriend en schoonouders dus ik wil wel een test meenemen maar dan eentje waarbij je gewoon erover heen kan plassen. Dus moet nog even kijken welke ik mee ga smokkelen in de hoop dat schoonouders het niet zien!
Na lang turen zo ik op de 2e foto wat. Ik zou de nieuwe predictor early meenemen, die in het knalroze doosje. Erg gevoelig (nog gevoeliger als kV) en betrouwbaar. Gaat dus echt om de nieuwe en niet de oude want die zijn niet betrouwbaar...
Thanks hoe is de DA test? Is die betrouwbaar? Want ik heb wel een DA hier om de hoek zitten en ik weet niet of die ook de nieuwe predictor early heeft. Als ze die hebben neem ik die inderdaad mee maar anders moet ik dus een andere nemen. Ze hebben daar wat ik uit me hoofd weet DA eigen merk inderdaad, ClearBlue testen (plus & digitaal) meer weet ik niet wat ze hebben...
Dan de CB + test en misschien wel de digitale....kan het maar beter bij me hebben want ik kan volgende week er niet 1 halen met mijn schoonouders erbij
Mijn ervaring is dat de clear blue testen minder gevoelig zijn als de kruidvat testen! Ik zou die nog niet doen. Ik zag trouwens niets op de foto's, sorry
Het is toch de cb + geworden en een cb digitale met indicatie de nieuwe predictor hadden ze niet hier bij de da ze hadden alleen de oude. Maaarrrr nu was ik natuurlijk hartstikke nieuwsgierig of de cb + ook wat aan gaf (heb er 2 gekocht ) je ziet hem alleen op de foto als ik hem bewerk Foto staat in mijn album, kon hem op de 1 of andere manier niet hier plaatsen