Hmm hij lijkt iets lichter dan 2 dagen terug.. Balen! Hopelijk toch nog goed nieuws over n paar dagen!
Ik ga er niet meer van uit.. Ga nooit weer vroeg testen (zeg ik altijd weer maar kan me nooit beheersen)
Leg die 2 eens onder elkaar? Ik vind hem namelijk niet lichter. De C streep is ook donkerder als die van eergisteren waardoor hij ook lichter lijkt. Je kan hem ook even openmaken en de 2 strips onder elkaar leggen.
Vind die van vandaag toch echt donkerder. Wat je nog even kan doen is een drup water in die van vandaag, die is ten opzichte van de andere behoorlijk geel en kan dus ook een vertekend beeld geven.
Ben benieuwd wat bloed zegt morgen....ga nu maar ongeduldig afwachten haha. Wel steeds ongi krampen, das wel heel vervelend.
Zojuist bloed geprikt, en mag half vijf bellen voor waarden. Toch ook weer testje gedaan vanmorgen...
Ik Vind hem toch echt duidelijker worden hoor.. Ga heel hard duimen voor je. Jullie zijn al zo lang bezig
Ik weet dat het bij iedereen verschillend is, zelfs bij dezelfde persoon. Heb testen in alle varianten. Super donkere van mijn mk, tot aan deze. Dit zijn de testen van mijn jongste, er zat een dag tussen, dus hcg moest verdubbeld zijn. Ik was er al vanuit gegaan dat het mis was gegaan. Maar nee hoor, hij zit hier echt een broodje te eten op z'n speelkleed. Testen kunnen zoooo misleidend zijn. Ik hoop op een mooie bloeduitslag! Succes!
Dank! Ik word er nerveus van als testen lichter zijn, maar als ze donkerder worden geeft me dat best een klein beetje hoop