Tuurlijk! Dat is ook de bedoeling maar helaas zijn de "kleine" verschillen zo lastig te zien op die rottesten. Die donkerste test van mij was met een hcg van in de 400, dat had ik bijv nooit verwacht. Dat het maar snel half vijf mag zijn met een mooie uitslag!
Zo zeg!! Nou als hier in mn bloed een waarde van 400 gemeten word dan ben ik zwanger en is het geen restje pregnyl meer haha.
Ik vind de test van vandaag duidelijker als van gisteren. Kan me niet voorstellen dat dit nog van pregnyl is.... Hopelijk wordt dit aan het einde van de dag ook bevestigd!
Dank! Ik zou het idd ook erg vreemd vinden als dit nog pregnyl zou zijn.....testen zouden mijns inziens dan echt lichter moeten zijn. Hier allemaal op een rij, gisteren, 13 dpo, dipt ie wat qua kleur en lijkt vandaag weer donkerder.
Mijn waarde belde ze net door, hcg stond op 136.. Ben benieuwd waar t echt los komt dan, ik bloed wel maar geen stolsels nog. Maandag herhaal prikken of t goed gedaald is
Tess, hoe ver ben je? 4 weken en paar dagen? Zijn ze er zeker van dat het een miskraam gaat worden, kan het niet nog gaan stijgen? Soms bloeden dames nml zonder een MK te krijgen...hoop zo voor je dat het goed komt.
4 weken en 2 dagen. Geen idee of deze score oke is.. Bestaan natuurlijk wel uitzonderingen maar geloof niet dat ik dat ben. Gelukkig herhalen ze wel even over een week
Volgens mij is dat een prima waarde voor die termijn. Hoop voor je dat dit een plakkert blijkt te zijn!!!!
Tess zie onderstaand tabel met hcg waardes. Hoeveelheid hoeft niet altijd wat te zeggen, zolang er maar een goede stijging is. Zou alleen vragen of je woensdag of donderdag al mag prikken ipv maandag. Zwangerschapsduur Hoeveelheid HCG in IU/L Niet zwanger Minder dan 5 3 weken / 21 dagen Tussen 1 en 5 4 weken / 28 dagen Tussen 5 en 427 5 weken / 35 dagen Tussen 18 en 17.350 6 weken / 42 dagen Tussen 1.050 en 56.500 7 weken / 49 dagen Tussen 7.500 en 115.000 8 weken / 56 dagen Tussen 15.200 en 230.000 9 weken / 2 maanden Tussen 25.000 en 150.000 10 weken Tussen 50.000 en 288.000
Beste Tess, is dit de enige hCG waarde of had je al eerder een meting gehad? Als het je eerste is, dan zou ik zeker niet wanhopen met 136 op 16dpo. Als je er al eentje had en deze is lager, ja dan is het foute boel. Beste Panter, ik vind je testen mooi oplopen! Gefeliciteerd!
Dit is de 1e waarde idd op 16 dpo en 13 na terug plaatsing. Alleen ik verlies natuurlijk al een week bruin en nu bloed... Vandaar. Geen stolsels nog maar verwacht het wel. Sorry Panter in jou onderwerp allemaal
Geeft niks hoor!! Hoeveel bloed verlies je? Ist te houden in een inlegkruisje of moet je het maandverband echt aanslepen?
Nee normaal is maandverband niet aan te slepen als ik ongesteld ben, vooral in combi met die bloedverdunner pfff.. Dan breekt het altijd los. Nu doe ik wel maandverband voor de zekerheid maar t is heel anders als anders.. Minder en geen dikke drap (bah) , vorige mk kreeg ik gewoon ineens vreselijk kramp en bloedde ik zo erg en toen ik alles 'verloren' was op de toilet was de kramp ook weg. Maar zelf denk ik dat dat komt, geloof nooit zo in wonderen ☺️
Nou eigenwijs als ik ben blijf ik voor je hopen op een goede afloop deze keer. Het moet toch een keer goed gaan! Al snap ik na zelf 6 miskramen gehad te hebben ook dat jouw hoop volledig weg is. Hoop toch dat je de uitzondering op de regel bent nu!!
Jeetje dames.. Tess, het kan nog wel hoor!! Maar ik snap je gevoel. Ik duim voor je!! Panter, dat ziet er goed uit. Kan haast niet meer van de pregnyl zijn.. Ik ben benieuwd naar de uitslag.. Duim voor je!! Oh en testen, die maken je soms helemaal gek. Ik heb ook veel getest tijdens mijn zwangerschap van mijn dochtertje. Elke dag wel 2 of 3 keer. Dan was de ene donkerder en dan weer ietsje lichter. Maar het resultaat ligt nu aan mijn borst