Tess ik heb ook ruim een maand bloed verlies gehad, bruin en rood. En ik ben toch echt 10 weken zwanger
hier even een meelezer, ik duim heel hard voor jullie allebei, (ik heb na pregnyl geen nega test gehad bleef iedere dag streepjes houden en pas op 18 dagen na tp echte knallers)... Bijna half 5, heb je nog nagels over?
Neeeeee, zelfs al aan mijn teennagels begonnen Je verhaal is hoopvol! Mijn testen blijven gewoon gelijk al 3 dagen...pregnyl zou moeten halveren in 33 uur dus dan zou de 3de test lichter moeten zijn...
Nou gebeld....ik snap er niks van. Bloed zegt hcg: 7,7 IU/L Hoe kan dan die test na bloedafname positief zijn, die reageert pas vanaf 25 iu/l? Nou ja geen kans op zwangerschap dus...helaas.
Nee logisch ook.. Nu is hcg een afvalstof. Dus kan het eerder uit je bloed zijn en je nog positief testen. Maar zo positief lijkt me wel heel sterk
Panter. Mijn laatste test van dat ene rijtje van ook duidelijk. Had maar 9 hcg.. Ik snapte er ook helemaal niks van, persoonlijk dacht ik dat er dan meer in m'n urine was dan in bloed, wat nog achter gebleven was van Pregnyl.. Tja t was maar een idee en ik heb zelfs nog gebeld of t klopte..
Raar...ik vind het ook erg gek. Bloed is 8 uur vanmorgen afgenomen en eind van ochtend per koerier naar utrecht gegaan waar het is onderzocht. Misschien ist te lang onderweg geweest? Volgens kruitvat test is vanaf 25 positief...dan kan dat toch nooit met 7,7? Toen ik hcg van 18 had was mijn lijn nog lichter...
Wat balen meid!!! Heb je de test vandaag voor of na de bloedafname gedaan? De kv 2v5 reageert al bij 8 hcg en niet 25