Lief van jullie, ik geloof er echt niet meer in. hcg van 7 op 4 weken zwangerschap is gewoon veel te weinig. Het zal het laatste pregnylrestje zijn.
En toch vind ik het vreemd. Ik heb vorige maand echt tuurstreepjes gehad op mijn kV, mijn hcg was 15. Hoe kan het dan zijn dat mijn testjes amper op de foto te krijgen was en jou testen met de helft hcg zo duidelijk... Maar goed woensdag krijg je toch nog een keer bloedonderzoek?
Ik vind het ook heel vreemd!! Als ik woensdag nog niet ongesteld geworden ben krijg ik er mss wel weer wat vertrouwen in. Dan mag ik voor de volgende bloedtest.
Ja das waar! Had alleen met zo'n duidelijke test een hcg van minimaal 30 verwacht. Die 7,7 viel me echt even rauw op mn dak Hardstikke bedankt voor het meeturen, mee hopen en supporten, echt fijn een beetje steun!! Thanks!!
Tuurlijk... Enne mijn duimen blijven draaien! Maar als je in mijn album (ivf voor brusje) kijkt, mijn testen zijn nooit donkerder geworden en hcg was dus 15.
Ff gekeken...ja die zijn veel lichter dan de mijne!! Das vreemd! Zouden donkerder moeten zijn want je hcg was 2x zo hoog
Ach zoals mijn gyn dan zegt: Het is geen hogere wiskunde, maar biologie. En dat is niet altijd te verklaren. Ik ga steeds meer denken dat die man gelijk heeft
Wat naar dat je waarde 7 was, snap wel dat dat niet is wat je wilde horen. Toch zou je met 4 weken wel zo'n lage waarde mogen hebben als je naar dat schema kijkt met de gemiddelde HCG waarden. Hoe voel je je verder?
Duurt dan nog zo lang dan hea?! Sterkte! Ik ga voor je duimen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt. Heb net even naar mijn testen gekeken en die zijn van 3 en 4 dagen overtijd minder duidelijk dan die van jou. Heb toen alleen geen bloedtesten gehad. Vind het heel bijzonder. Met een tuurstreep was het logischer geweest. Hopelijk krijg je woensdag een mooie score!