Ik snap de uitslag niet Zowel niet wat ze bedoelen als dat het heel laag is. Ik heb door pregnyl nog nooit echt duidelijke strepen geplast. Volgende keer graag HCG waarde laten prikken
Ik plaste ook duidelijk strepen hoor en in bloed ook bijna niks gee ln hcg. Nogmaals hoop ik voor jou echt dat er nog iets gebeurd!!!
Hallo meiden. Nog geen ongesteldheid, morgen volgende blied onderzoek. Mss mn laatste test ook doen...maar mss ook wel niet.
Heel apart. Wou laatste clear blue doen om af te sluiten dat hij niet loopt vanaf 1-2.. Staat er 2-3.. Oke heel raar! Maandag was hcg 136 , dus zit nu 48 u later en na zoeken lees ik overal dat 2-3 boven de 200 ligt.. T is natuurlijk een indicatie dat snap ik maar toch raar, ik bloed nog.
Tess wat spannend! Hoe ist met bloeden? Hier geen cito bloedonderzoek want bloed en krampen. Morgen bel ik voor uitslag. Maar aangezien test heel licht is weet ik voldoende. Op naar volgende poging.
Ach verdorie , mag je meteen door komende ronde ?? Bloed nog hetzelfde , geen volle maandeverbanden , bij wijze van spreke kan ik er een hele dag mee doen, al vervang ik het natuurlijk. Soms een sliertje rood en wat helder mer utro drap.. Vaag. Geen kramp alleen zeur gevoel.