Hoi ladies, Afgelopen dagen last van roze slijm verlies en (zwangerschaps-) misselijkheid, dus dacht kom ik doe een testje. Streepje stond er binnen 5 minuten... Ben pas een keer ongesteld geweest sinds mijn bevalling 14 weken geleden, en hebben het steeds met condoom gedaan behalve 1x ongeveer 2 weken geleden. (Toen voor het zingen de kerk uit) Zit nu op cd 27. Voel normaal mijn eisprong erg goed, heb die de afgelopen weken niet gevoeld maar vandaag wel zo'n soort druk onderin m'n buik. Zou het kunnen dat de kV reageert op eisprong? Ik hoop het een beetje eigenlijk...
Ja hij kan zeker reageren op je naderende eisprong. Vooral omdat je zegt een druk te voelen, wat vaak een laatste groeispurt is. Even de komende dagen afwachten om te kijken of hij oploopt/afloopt.
Ik zie zeker wat je bedoelt. Maar omdat je niet heel zeker weet of en wanneer je een eisprong heb gehad kan hij idd daar nu op reactie geven. Anderzijds twee weken na min of meer onveilig gevreeën te hebben kan het natuurlijk ook een zwangerschap zijn. Morgen weer testen loopt hij de komende dagen op weet je genoeg...
Thanks meiden! Ik dacht doe die test voor m'n eigen gemoedsrust, Nou van rustige gemoederen is weinig sprake meer Doe er morgen nog weer een, baal nu een beetje dat ik geen Ovu testen in huis heb m'n cyclus was normaal gesproken rond de 30 dagen maar goed kan na een bevalling natuurlijk wel ff duren voor er weer regelmaat in zit. Alleen dat roze slijmverlies en misselijkheid kan ik niet echt plaatsen... Nou ja we wachten het wel af. Voor het zingen de kerk uit is 2 jaar prima gegaan maar is natuurlijk niet waterdicht... Dom.
ik ben heel benieuwd naar je test morgen. Ik zie hier een streepje en weet niet of je kv eerder op eisprong gereageerd heeft? Maar bij mij was het echt altijd omowit als ik niet zwanger was....
tja ik moet ook eerlijk bekennen toch echt wel een streepje te zien, en wat ik begrepen heb ben je juist na een zwangerschap weer direct vruchtbaar, dus eve doortesten de komende dagen als hij donkerder wordt of niet
Ik zou de huisarts bellen en de situatie uitleggen. Ik denk dat een bloedtest je nu meer duidelijkheid geeft. Succes!
zingen voor de kerk uit is erg onveilig, dus ik zou over 2 dagen weer testen en kijken wat de test doet... ik zie ook iets in ieder geval... je eisprong zelf voel je trouwens niet, alleen het groeien van de follikels, en dat is ook zeker geen garantie...
Hoi rogijuli , Kan zo'n groeispurt een paar dagen duren? Of is het meer iets van het "laatste" moment?
OMG...ik zie het streepje ook! Kun je niet nog ovulatietesten halen? En anders idd morgen nog een keer testen. Poeh jeetje, snap dat je schrikt! Anderzijds, voor het zingen de kerk uit is natuurlijk niet heel betrouwbaar nee. Een vriendin van mij is nu ook zwanger dankzij die methode...
Kan allebei. Ik voelde het zo'n 3-4 dagenlang voor de sprong zelf. Maar er zijn ook vrouwen die het maar 1 dag hebben.
Haai! Snap dat je even schrikt! Ik voel bijna altijd 3-4 dagen een flinke druk onderin m'n buik. Vooral bij opstaan en bij gaan zitten.. 1 dag heel erg en dan is t weg..
Oooh spannend, ik zie ook een streepje. Ik ben er zelf achtergekomen dat je juist na je bevalling extra vruchtbaar bent. Ik heb nu een 6,5 maand jonge baby en ben 20 weken zwanger 🙈
Ik zou nog een testje doen en bij eenzelfde of donkerdere uitslag om een bloedtest vragen. Ik ben deze ronde met voor het zingen de kerk uit zwanger geraakt. Maar het is bij ons hartstikke welkom aangezien ik eigenlijk niet zwanger zou kunnen worden op de natuurlijke manier Edit: en veel succes natuurlijk!
Oh oh spannend! Ik zie ook echt een streepje... Die had ik ook afgelopen zaterdag zo licht en gister was ie echt roze.. Ik zou even de huisarts bellen! Succes