Dank voor de foto hoop☺️Mijn testen worden ook nooit wit tot aan menstruatie, maar vanaf welke dag zag je de test weer donkerder worden? Was dat 9 of 10 of 11 dagen.. Na pregnyl?... Bij mij loopt er nog niks op en ik zit nu 11 dagen na pregnyl☺️
Dit is mijn lijstje nu onderste is hier na uploaden misschien niet te zien, maar er staat nog een heeeeel klein streepje... Ik heb eerlijk gezegd weinig hoop dat deze nu nig gaat oplopen, moet het over een paar dagen al worden..
van mij begon het erg duidelijk te worden van vorige vrijdag. 11 dagen na de pregnyl. Ik zie het laatste streepje, maar is erg licht. Maar een streepje is een streepje !
Hey dames, Lief voor het vragen, ga zo onwijs twijfelen nu toch getest en had me zo voorgenomen nog een dagje te wachten zodat het duidelijk was of hij opliep of juust afliep.. jeetjee hierbij de foto.. die bovenste zijn wat gelig geworden. Heb ook nog wel een andere foto zal ik zo even uploaden..
Jaaa hij loopt op rosalyn!! Zat jij niet op 12 dagen na pregnyl vandaag?.... Spannend! Nu ik jullie testen heb gezien is mijn hoop wel weg😉 Ben benieuwd Nurrie😄
Balen Nurrie😏 Kruitvat heeft vaak wel een lange droogtijd, maar je zit nu op je Nod toch?... Dan ben ik ook bang dat hij wel iets had moeten laten zien, maar geen bloed geeft moet, lag misschien ook aan je uribe die niet geconcentreerd was....
Morgen is nod mag ik pas testen normaal heb me iui op 12 de dag gehad van de cyclus ei ws al zo groot is nu 14 na pregnyl en 13 na iui , we zien wel 22 ste afspraak voor ivf
tenzij dat je de avond van tevoren heel erg veel hebt gedronken, dan is je urine niet geconcentreerd genoeg.
Urine was ook heel licht wacht vandaag af doe ik er morgen 1 met ochtendurine als opoe er nog niet is
@nurrie, ik zie helaas niets maae zou kunnen door de lichte urine. @eza inderdaad 12 dagen na pregnyl en 10 dpo. @hier net even een druppel water in die van erboven laten lopen om te kijken of hij ind duidelijker is... wat vinden jullie nu.