Ik vind het er goed uit zien je test Rosalyn, nu hopen dat hij morgen weer iets is opgelopen, het blijft spannend, mijn testen vorige maand zeiden ook dat ik zwanger was en dat was toch echt niet het geval. Geen bloed geeft moed zeg ik maar ben benieuwd naar alle testen morgen ochtend
Ik ben bezig vanaf april 2014, maar pas een jaar met ovulatie inductie en dit is mn 2e iui! We gaan het zien dames spannend. Nu weer even relax tot morgen ochtend. Al hoewel ik zelf op mn werk al tich keer naar die foto van de testen heb zitten kijken..
Hoi hoop ik ben begonnen met mijn 1e poging september 2014. Ik heb er ook geen vertrouwen meer in, ik denk zelfs dat dit mijn laatste poging is omdat ik iedere x die teleurstelling moeilijk vind plus de ziekenhuis bezoeken regelen met mijn werk en ook het spuiten. Maar jou test ziet er echt veelbelovend uit hoor!
Dit waren mijn testen hoop van vorige maand, getest met etos testpoint. Ze zijn wel vergeeld🙈Deze 2e iui vorige poging was wel zonder Dus misschien ook anders te beoordelen. Jou test is veel duidelijker hoop
Jammer Eza, de testen zagen er nochtans goed uit van vorige maand. Telkens die teleurstelling, het neemt een mens zijn moed weg he.
Ja duidelijk hoop, die van vandaag is weer donkerder!! Spannend hoever ben jij nou in je cyclus? Trouwens n.v.m. we lopen gelijk dus dat is een hele domme vraag
Bedankt iedereen. Toch blijft ik nog realistisch. Ik mag donderdag naar gynaecoloog 😊 vrijdag is normaal mijn NOD. Deze morgen ook nog een digitale gedaan. Zie foto. Het is allemaal zo onwerkelijk. Wauw Rosalyn. De streepjes worden donkerder ! Ik maak me wel zorgen om de krampen... misschien een slecht teken ?
Nou rosalyn dat lijkt me ook wel duidelijk😀Denk dat die van jou morgen hetzelfde is als die van hoop 😀 Moet er niet 1-2 staan hoop? Wat ga je hard met 2-3😀 Hier helaas niks zit nu 12 dagen na pregnyl en weer bijna niks te zien, mijn hoop is nu echt weg😞Helaas...,hier is nog mijn test
Spannend hoop! Krijg je dan gelijk een echo?? Ik ga nog niet bellen pas a.s. maandag omdat ze sowieso gaan zeggen je hebt te vroeg getest. Ik ben ook realistiscj kan nog alles fout gaan voor de nod..
Ik had reeds van vorige maand die afspraak omdat ik ook op controle moest voor een kleine cyste van 3 cm.. een echo is nog te vroeg. Ik ga vragen om bloed te trekken. @Rosalyn: jou testen lopen wat hetzelfde zoals die van mij. Ik ben vandaag 15dagen na pregnyl. Vreemd dat er al staat 2-3 weken.. Ik hou jullie verder op de hoogte. Morgen nog een testje! Eza: ik zie ook geen streepje. Jammer
@hoop, dalijk zijn het er 2?! Hihi ff dollen hoor maar you never know met een gestimuleerde cyclus. Weet manlief het al? Hier niet namelijk.