Hoi dames ben er weer Gisteren 18.00 uur positief en ook gisteren geklust. Bij wie was het een keer Klussen raak na positieve ovulatietest? Dus ik heb weer lange cyclus als Ik deze maand niet zwanger ben pffff. Laatst 21 Jan ongesteld geworden. Gisteren cd 21 positief getest. Straks 13;00 uur ga ik weer eens testen ben benieuwd.
Hahah ja ik Heb ook nooit verwacht, ik was vanaf CD 6 begonnen en ik dacht dat testen niet goed waren Gwn door testen Ik heb 50 x ovulatietesten heb nu 4 over xD
Zijn dit sensitest sensitive testen? Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken welke goed bij mij werken. Ook ik heb afgelopen maand zooooveel getest maar een kleine stijging te zien maar niet dik positief geworden zoals bij jou
Ah nog iemand met zulke lange cyclussen! Zit nu op cd 20 en nog steeds geen positieve ovulatietest. Vroeger had ik cyclussen van 28-31 dagen, maar sinds een miskraam begin oktober zit ik met laaaange cyclussen. Vorige maand 38 dagen... En er zit deze keer dus weer zo'n lange aan te komen. Ik wens je alleszins 2 zo'n duidelijke streepjes binnen 14 dagen Ik duim!
Heb vandaag weer getest middag rond 1 uur ongeveer Kwam thuis van boodschappen en ik had onderbuik pijn zo raar drukkend gevoel ook beetje pijn bij mijn linker eierstok als Ik zit doet ook pijn alsof je heel erg na de wc moet ( poepen) sorryyyyy hihi.. Wat ik nu heb had ik vorige maand ook en precies na 2 weken werd ik ongesteld, ik dacht dat t innesteling was.
Oh ja ik herken dat ook wel. Ovulatie pijn voor het eerst afgelopen maand gehad. Zo vervelend! Maar ook toch wel fijn omdat je daardoor wel het gevoel krijgt dat er iets in je lichaam gebeurd.
Ja zeker is dat fijn hihi Hoop dat jij ook positieve ovulatietest hebt. Komt goed niet op geven duim voor je xx
Thanks! Duim ook voor jou. Ik zie dat je volgens de pendel deze maand zwanger zal worden haha. Spannend!
Jazeker! In ronde 8 begonnen met ovutesten, niet heel duidelijk een piek kunnen vinden. In ronde 9 een knaller en 2 dagen achter elkaar geklust en raak!