Vind t er ook mooi uitzien. Denk toch eerder van een zwangerschap. Ik duim voor je dat het niet de pregnyl is!
Ik vind hem wel opgelopen als het de onderste is! Is dit de gevoelige van Sensitest? Deze is voor 6 dagen voor nod toch, ik denk dat deze gevoeliger is dan Kruidvat en daarom donkerder. Kijk evt op de verpakking hoeveel hcg de test meet. Adviseren ze niet eerst een bloedtest bij het ziekenhuis voor urinetest? Ik vind het ook kort 4 dagen na pregnyl. Zelf mag ik officieel pas 16 dagen bloedtesten na pregnyl 5000 en urine op dag 18. Daar hou ik mij natuurlijk nooit aan . Bloedtest ook al eerder gedaan. We lopen precies tegelijk .
Vandaag 5 dagen na 1500 pregnyl en 15 dagen na de 5000. Ja we gaan gelijk ik zag het al! Ik denk jij 1 dag eerder! Ben jij nog aan het testen ?
Ik heb er nog 2 liggen, die maak ik nog even op . Daarna vind ik het mooi geweest hoor. Doen ze bij jou nog een bloedtest?
Ik denk het niet. Volgens mij doen ze dat niet zo snel. Ik zal morgen eens vragen. Mijn vk zei wel dat ik een vroege echo mag omdat ik een MK heb gehad. Dat is altijd fijn.