oooh en trouwens... Je hoeft mij niet uit te leggen hoe een cyclus werkt hoor... daarvoor loop ik net iets te lang mee... heb ik net iets teveel kennis opgedaan en ben ik net ietsje langer op de wereld.....
jullie houden nooit meer op met k****** op mij he?ga maar lekker verder zeuren en zeiken ik meld me af op dit topic
hoi allemaal volgens mij gaat deze topic iets de verkeerde kant op zullen we het gezellig houden met zijn alle en als miranda zegt dat ze overtijd is/was dan is dat maar zo maakt het uit wel of niet en ts heb je al nieuwe ontwikkelingen meegemaakt omdat je banner nu veranderd is groetjes nathalie
haha leuk om te lezen maar ik reageerde dus ook niet op jou meid misschien zelf ook even goed lezen dan! Ik heb miranda gequote maar ik neem aan dat je dat niet hebt gezien anders zou je mij niet quoten neem ik aan Maar ik bedoelde dus dat miranda niet overtijd was en ik had het niet over jou hihi maar ik snap je wel hoor ! Maar ik zal er niet verder over door gaan want ik zie dat sommige mensen weer niet kalm kunnen blijven zucht...