Is er iemand die dit ook gehad heeft? Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan, ik heb cyclussen tussen de 28 en 30 dagen. vandaag zit ik op dag 28. Ik had een test van clearblue waar een + moet verschijnen in het venster, nu staat de horizontale streep er duidelijk maar denken mijn vriend en ik een heel licht streepje verticaal te zien. wat zouden jullie doen? Morgen moet ik soiezo weer naar de gyneacoloog, wil het dan ook vragen. Maar ben zo benieuwd of meerdere mensen dit hebben gehad, en later toch zwanger bleken....... ik krijg de test niet op de foto dus moet het helaas zonder doen......
Ik vind de plustesten echt verschrikkelijk, er ontstaat heel vaak een dun streepje wat dan totaal geen zwangerschap betekent, heel onzeker werd ik daarvan. Ik zou es met een KV2v5 proberen, die zijn heel snel heel duidelijk. Succes!!
Dankjewel voor jullie reactie! Ik heb al eens eerder de testen van kruidvat 2 voor 5 gebruikt. Deze van clearblue had ik nu nog in huis. denk dat ik nog maar even een paar dagen afwacht en dan maar testen. Zou een mooi kerstcadeau zijn!