Kerstdagen zitten er weer op!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 26 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo de kerstdagen zitten er weer op. Hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad!

    Eigenlijk zouden we het met de kerstdagen aan de families hebben verteld (zou dan 9 weken zijn), maar dat alles ging in rook op na mijn MK. Dacht dat ik wel een zwak moment zou hebben, maar dat is reuze mee gevallen. Heb nu deze dagen voorbij zijn echt het gevoel de MK achter me gelaten te hebben en met een schone lei te beginnen.

    Pim
     
  2. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    gelukkig dat je er van hebt kunnen genieten en het hebt kunnen aflsluiten
    en dan in 2006 een wolk van een baby
     
  3. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb vandaag ook een wijntje gedronken hoor!
    Hopelijk voor allebei een baby in 2006!
    Liefs, Gina
     
  4. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    heel knap van jullie, pim en gina,om er zo mee om te gaan!
    het oude jaar afsluiten en een nieuw jaar vol postive moed ingaan!!
    veel succes in 2006, die baby komt echt wel!!!!
    liefs bianca
     
  5. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    he fijn Pim dat je het zo achter je kunt laten. Ik hoop snel op een wondertje voor je (en voor mezelf en alle anderen natuurlijk)
     
  6. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    wat fijn dat je toch nog van de dagen heb kennen genieten. Anders is het ook nog eens zo dubbel op. .. ik hoop dat alles snel weer goed komt en je het leuke nieuws kan vertellen ... succes
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    gelukkig pim , dat je van je kerstdagen hebt kunnen genieten. en wie weet geniet je volgende jaar wel van een kleine tijdens de kerstdagen...
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn dat je er zo over kan denken!Toch nog veel sterkte gewenst en een groot wonden voor komend jaar. Liefs Jenny
     
  9. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hey Pim,

    Fijn dat je toch fijne dagen hebt gehad.
    Ik had me ook verheugd op deze dagen. Waren het ook hoor. Alleen vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is van de tweede. Moet zeggen dat dit toch insloeg als een bom. Gun het ze wel hoor. Maar ze zeiden tegen mij nog anticonceptie te gebruiken en bleken dus sinds kort gestopt te zijn. Voelde het toch een beetje alsof ze voorgekropen was, dat ik eerst was na mijn mk (flauw hé).
    Ik had het eigenlijk wel fijn gevonden als ze me eerst even hadden ingelicht over de zwangerschap, dan was het minder hard aangekomen. Nu kwam het zo uit het niets na de cadeautjes, met de hele familie bij elkaar, en beïnvloedde het toch de avond.

    Nou, ik wens voor iedereen die graag zwanger wil worden dat 2006 een vruchtbaar jaar mag worden!!!!!!

    Groetjes Noralien
     
  10. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Goh vervelend voor je Noralien.
    Kan me voorstellen dat dat de feestvreugde toch wat minder maakte.
    Neem aan dat ze wist van jouw mk dus idd een beetje meer tactvol had wel gemogen.

    Hoop voor je dat je weer gauw zwanger wordt en ook voor Pim en alle andere (en mezelf ;) )natuurlijk.

    Silly
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Kan me voorstellen dat dat best moeilijk is (geweest) Noralien. Op zulke momenten word je er weer even keihard mee geconfronteerd. En het enige dat je kunt doen is hopen dat het voor jou ook weer snel zo mag zijn!

    Ik duim voor je hoor!

    Pim
     

Deel Deze Pagina