hihi ik heb een heel fontuin weggegooid aan testen(zelfs toen ik een posi test had nog wel 4 keer getest dus ik zeg lekker testen met zo'n vroege test. Ik had trouwens nu 4 dagen voor de dag dat ik ongi moest worden getest en die was al wel positief! Succes!!
Hoi hoi, Ik heb twee keer voor NOD getest, 1 keer 2 dgn van tevoren en deze keer 3 dgn van tevoren en beide keren positief getest. Ik deed het omdat ik al zwangerschapssymtomen had en ik zo aan het stressen was, dat me dat ook niet goed leek. Ik wacht nu tot de dag na mijn NOD om voor de zekerheid nog een test te doen. Maar eigenlijk was het al overduidelijk. Maar goed niet iedereen kan voor zijn NOD positief testen, dat lees je wel, er zijn ook genoeg vrouwen waar het later pas duidelijk wordt. Succes en mocht het nog steeds negatief zijn, veel succes weer in de volgende ronde. Liefs tante
De eerste keer heb ik pas bij één week na overtijd getest (was daarvoor op vakantie en wilde dit pas thuis doen, hoezo geduldig?) De tweede keer op m'n gemiddelde NOD (cyclus van 26 tot 35 dagen). Dus er zijn meer dames die kunnen wachten tot NOD of nog langer... Ik zie het nut van zo vreselijk vroeg testen niet zo in, maar ik ben ook wel heel nuchter in die dingen (en bovendien beide keren erg snel al zwanger, misschien zou het anders zijn als ik lang bezig was geweest). Op de oorspronkelijke vraag zou ik dus antwoorden: wacht nog even af. En nu ben ik wel benieuwd of er gauw nieuws is bij anderen ben ik geloof ik nog nieuwsgieriger dan bij mezelf.