Vanaf 1 juni heb ik last van kwaaltjes, dat zou mijn innesteldag moeten zijn. Morgen is mijn NOD en gisteren en vandaag heb ik stiekem een kv2=5 test gedaan maar die waren zo vaag (heel heel licht streepje). Dat ik niet weet of het nu positief is of negatief. Bij mijn zoon heb ik 5 dagen voor mijn NOD posi getest en nu 1 dag voor nod geen duidelijke streep. Kan het zijn dat ik morgen (NOD) gewoon posi test? Of moet ik uit gaan van een ongie? Wie heeft die ook wel eens gehad? Liefs
Kan je een foto maken? Het verschilt.. de een maakt sneller HCG aan dan de ander.. elke zwangerschap verschilt ook he. Niemand kan je nu vertellen of je ongi word want het kan nog gebeuren gezien je voor je NOD zit. Maar als jij licht positief hebt getest mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent!
ben benieuwd hoe je test er uit ziet ik heb heel vaak lichte streepjes op mijn kv test gehad en was niet zwanger
Hoe kan ik foto's uploaden hier? Heb een foto op telefoon gemaakt, maar ziet streepje niet zo goed. En moet ook zeggen dat ze donkerder worden naar mate de tijd verstrijkt. Heb nog steeds een gek gevoel in mijn buik, steekjes, last van liezen, prikkels in borsten, en misselijk bij elke geur die ik ruik. Maar ook de klachten voor mijn ongie zijn er af en toe. Ik ga nog maar nergens vanuit. Net wel even nog een test gekocht (voor de zekerheid). Liefs
Meiden, dank jullie voor de reacties. Het is niet meer nodig deze ronde. Ben vandaag ongie geworden. 1 dag eerder dan normaal. Ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, op naar volgende maand.
He wat naar! Ben nog wel benieuwd naar je test Wil je geen valse hoop geven, maar als die echt 2 streepjes heeft, kan het best zijn dat je gewoon zwanger bent. Ik heb 3 dagen overtijd pas positief getest, ging met 5 dagen over tijd vloeien, maar mijn testen werden steeds dinkerder..