Hallo dames. Zoals ik in een ander topic had vermeld had ik ( vermoedelijk) vorig weekend mn ei. Mijn cyclus is gemiddeld 30 dagen dus dat kan wel kloppen. Nu begonnen mijn borsten een paar dagen na ei weer wat gevoelig te worden en sinds een paar dagen zijn ze weer vol en doen ze weer pijn. Alleen heb ik dit kwaaltje elke maand waardoor ik dus bang ben dat het ook deze maand niet gelukt is. Zijn er meer dames die de 'normale' maandelijkse kwaaltjes hadden voor nod en wel zwanger bleken? Ik weet.. het kan alle kanten op, maar ik was toch wel nieuwschierig. Het enige 'andere' kwaaltje is dat ik sinds 2 nachten enorm schijn te snurken. We zullen zien☺
Ik had totaal geen andere klachten dan normaal toen ik zwanger bleek. Dacht ook dat het weer niet gelukt was. Ik had nog 6 testjes liggen ofzo dus toen heb ik eigenlijk gewoon "zomaar" getest en toen bleek ik zwanger te zijn. Ik dacht altijd, als je zwanger bent dan voel je dat écht wel maar ik voelde me totaal niet anders dan anders. Dus ja, het kan... Wachten, wachten, wachten...
Ik had ook overal last van pijnlijke borsten opgezette buik zere tepels .. En paar dagen voor noD alle kwaaltjes weg borsten deden minder pijn tepels ook.. Testje gedaan en ja hoor zwanger en nu met 9 weken doen de borsten enzo weer pijn haha je kan er geen pijl op trekken
Hoi allemaal, Ik had eens vraagje Ik zie dat jullie allemaal last hebben van pijnlijke borsten.. dat herken ik op t moment erg helaas. Ben bijna 4 weken gestopt met de pil.. (ze zeggen dat je borsten kleiner worden dan, mooi niet hier ) men borsten zijn voller, pijnlijk en lopen nu echt zichtbaar aders over.. Kent iemand dit van het ontpillen? En weet iemand waar je die pijn beetje mee kan verzachten.. doet zo'n pijn.. Heb t idee dat k 2 gewichten rondsleep de hele dag. xx