ik ben nu 8 maand gestopt met de pil de eerste 6 maanden was mijn cyclus 29 dagen, 31 dagen, 29 dagen, 31 dagen enz.. de 7e maand zou ik dan oo dag 29 weer ongesteld moeten worden maar dit werd uiteindelijk dag 32 nu de 8ste maand had ik al een week buikpijn pijnlijke borsten en lage rugpijn en pas op dag 33 ongesteld geworden de eerste 6 maand had ik bijna geen last van buikpijn of iets anders tijdens menstruatie maar de laatste 2 maand moet ik weer 3 keer per dag aleve fenimax slikken om een beetje de dag door de te komen ik ben altijd aan de pil geweest dus weet niet zo goed of het voor kan komen dat je soms maanden een andere cyclus hebt en veel meer pijn
Jahoor, is gewoon ontpillen. Hormonen zijn rare dingen. Kijk maar naar mijn cyclus. Ook geen touw aan vast te knopen. Jij hebt ergens nog regelmatige en mooie cyclussen hoor! Weet je of je een eisprong hebt?
tot nu toe heb ik elke maand ongeveer 14 dagen voor menstruatie een dag pijnlijke steekjes onder in mijn buik en een paar dagen vooraf veel doorzichtig rekbaar slijm dus ga er vanuit van wel vandaag zat ik op dag 33 en heb de hele dag met afvegen bruinige afscheiding maar verder niets dus ga er vanuit dat mn menstruatie er nu door komt heb al een week enorme buikpijn terwijl dat de maanden hiervoor bijna geen buikpijn heb gehad
ben vandaag toch ongesteld geworden helaas voor de 2e maand veel heftiger als de maanden ervoor hopelijk volgende maand een positive zwangerschapstest
Vreemd allemaal, maar het lijkt erop dat je nog niet echt hormonaal in balans bent. Maar het lijkt er op dat je in ieder geval wel een eisprong hebt dus hoop dat je volgende maand een positieve test hebt!
Cyclus kan jammer genoeg veranderen.. kijk maar naar mijn handtekening. Dus dit kan best nog eens ontpillen zijn en dat je lichaam zn balans nog moet vinden. De keren dat ik op 57 en 51 dagen zat was mijn menstruatie ook veel heftiger dan normaal. Afwachten helaas, hoop voor jou dat je snel een positieve test mag hebben