Testen? of niet testen....?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamsie21, Apr 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Hoi allemaal,

Ik ben nu denk bijna een halfjaar gestopt met de pil. 2 maanden lang is mijn menstruatie weggebleven, en begint nu weer aardig op gang te komen. Wanneer deze wegbleef heb ik getest, maar werd elke keer teleurgesteld met een negatieve uitslag. Nu, ben ik volgens mij, al een paar dagen overtijd, mijn borsten zijn ietwat gevoelig net als mijn tepels en heb af en toe krampen in mijn onderbuik. Nu weet ik dus niet of ik moet wachten met testen? aangezien ik niet teleurgesteld wil worden... of moet ik juist wel testen? Want ja... stel dat ik wel zwanger ben... moet toch op mijn eten etc letten.

Iemand tips??:(

2. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Je kan beter even een test doen, ook als hij negatief is dan weet je voor nu waar je aan toe bent. Het kan zijn dat een menstruatie dan snel volgt. Zo niet dan kun je altijd even langs de huisarts gaan voor een check / test :) Zo in onzekerheid zitten is ook niet alles! :)

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Ik zou gewoon even een testje doen voor de zekerheid!

4. Skyangel

Skyangel Bekend lid

Nov 20, 2013
    782
    99
    28
    Zou ook even een testje doen;)

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Bedankt voor de reacties!
    Pfff ik wil t zo graag.. en ja.. hoe meer je wilt, hoe langer het duurt zeggen ze he.

zal morgenochtend een testje doen..

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik zou ook testen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik het uitstelde, en precies nadat ik getest had werd ik ongesteld. Je kan namelijk zelf onbewust je menstruatie ook uitstellen. En voor het zelfde geld ben je wel zwanger, en wil je dat natuurlijk weten ivm je levenswijze..ik rookte bijvoorbeeld voor de zwangerschap dus wilde het wel graag weten..

7. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Hoi kimmiej89,
    Bedankt voor je reactie! ja precies ja ben ik dus bang voor, testen en dan alsnog ongesteld worden haha..
    maar goed.. we gaan t zien.. duim voor me!!

8. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook testen, het is nooit leuk om een negatieve test te krijgen. Maar het haalt je wel uit de onzekerheid weg.
    Ik ga voor je duimen!

9. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Ik zelf wilde nog een week wachten, maar naar aanleiding van jullie advies ga ik toch maar testen.. dan ben ik er vanaf haha!

10. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Kan ik vanavond al testen? Of beter morgenochtend pas?.....

11. boefje1983

boefje1983 Actief lid

Apr 11, 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je vanavond test moet je een poosje niet plassen en niet te veel drinken. Het kan wel, maar ik zou persoonlijk tot morgenochten wachten..
    Hou ons op de hoogte!

12. Sniekie

Sniekie Bekend lid

Aug 1, 2012
    832
    412
    63
    Het kan sowieso vanavond als je al 4 dagen overtijd zou zijn ;). Hoef je niet eens je plas lang op te houden van te voren hoor :)

13. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Misschien dat ik wel een dubbele koop.. kan ik en vanavond en morgenochtend testen... ;)

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Waarom niet meteen nu? Ben benieuwd! Succes!

15. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Ik zit nu op mijn werk :( haha helaas..
    en heb geen testen op voorraad of in mijn tas jammer genoeg... pffff

16. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Erg is dat he? Die spanning dan en dan kun je niet testen.
    Wij zijn nu nog niet officieel aan de klus, maar ik ga mezelf gewoon tegenhouden om pas te testen als ik een week over tijd ben. Ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken! Die testen zijn ook niet heel goedkoop namelijk en gezond eten en drinken doe ik sowieso wel....

17. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Ja echt vreselijk vind ik het.. Denk en ben er zelf bang voor dat t toch weer negatief is..
    Dat is wel het beste, maar erg moeilijk haha. Kan het heel goed begrijpen als je niet kan wachten! Ik eet ook gewoon gezond/normaal, alleen rook af en toe nog.. en ja wil dat niet doen als ik zwanger ben natuurlijk..

18. mamsie21

mamsie21 Actief lid

Apr 8, 2014
    349
    0
    16
    Female
    Pfff nou nog een uurtje dan ben ik klaar met werken.. ik durf eigenlijk helemaal niet te testen, zo bang voor negatieve uitslag. Maar goed we doen het gewoon. Wish me luck!!

19. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik zou dan gewoon even 2 kruidvat testen voor 5 euro kopen, heb je er morgen ook nog 1 :)

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Spannend!!

Share This Page