Hey iedereen! Ben deze suuuper flink geweest en niet getest voor NOD. Was van plan vandaag te testen maar vanochtend ongesteld geworden Logisch denken is dan oké dan hoef ik niet te testen want dan weet ik het al... Maar toch is er een klein stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'zou nu toch niet testen?' Wat doen jullie?
Als je denkt dat je er zelf rustiger van wordt, gewoon toegeven aan die testdrang. Ik testte dus regelmatig nutteloos of veel te vroeg ja Doe je niets mis mee, ik was er rustiger door. Had het gevoel dat ik het dan tenminste wist.
Ik zou het niet doen, maar als jij er rustiger van word. Ik vind het zonde van het geld, of je moet action testen hebben.
De meisjes van de kruidvat zien me weer komen haha Misschien toch eens online een hele lading kopen... Had gehoopt dat dat verspilling zou zijn want wie weet was ik wel meteen zwanger... Grr... Jij gefeliciteerd trouwens! geniet ervan!
Hoi hoi, Hier nog zo 1 hoor. Ik heb er een aantal online gekocht van sensitest. Zijn niet duur en worden snel (discreet) geleverd. Alleen als ik weet dat ik de test in huis heb is de drang bij mij nog groter.. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Succes!
Gewoon lekker doen! Als het je rust geeft. Je wilt niet weten hoeveel testen ik versleten heb Ik duim voor je!!!!!
Ik test voortaan ook al ben ik ongesteld geworden 9 maart miskraam gehad maar ik was wel gewoon op mijn normale cyclus ongesteld geworden dus kan altijd maar komt niet zo heel veel voor
Heb ook steeds een paar tests gedaan iedere maand, 4 en 3 dagen voor NOD. Gek genoeg toen ik daadwerkelijk zwanger was, heb ik pas 4 dagen na mijn NOD getest omdat ik het toch al wist voelde me zo zwanger. Maar ga je nou testen als je al ongesteld bent? Waarom als ik vragen mag?
In het begin testte ik best wel vaak. Maar ik heb me er nu wel bij neergelegd dat ik aan het ontpillen ben en er zo min mogelijk mee bezig moet zijn (zegt ze terwijl ze op een zwanger worden forum zit ). Mijn therapie is nu internet en forums afstruinen ipv testen
Gisteren niet getest kwam de kruidvat binnen en 3 doosjes kopen is nog genanter als je de kassierster kent haha maar ben nu vlak bij action dus ga daar zometeen een voorraad inslaan dus zal er waarschijnlijk wel eentje van opgebruiken mij kennende fijn te weten dat ik toch niet de enige ben
Net test gedaan & was negatief maar vond daarna een klompje op mn tampon.. Vrees een miskraam? Kan dit met negatieve test? heeelp :'(
Ik weet dat ik klink alsof ik wil dat er iets is ik bel zometeen even naar de gyneacoloog maar na wat logisch nadenken denk ik niet dat een miskraam op 4 weken zo groot is heb ooit een stukje van mn slijmvlies verloren, zag er wel anders uit maar klink wat logischer... Maar het ziet er ook zo beangstigend uit! Als jullie een stukje vlees zouden vinden waar adertjes likken door te lopen begin je toch ook te flippen! Achja ik bel zometeen en we gaan ervanuit dat het niets is! Op naar de volgende ronde dan maar