Goedemorgen dames! Nou ik heb gister avond als eerst een test gedaan, het tweede streepje was echt heel lichtjes (testen die ik ooit voorheen heb gedaan waren duidelijk niet zwanger) en vanochtend deed ik de tweede, deze was ook heel erg lichtjes... Heb er een foto van gemaakt, maar zie dat ik die hier niet kan uploaden. Zucht.... wat nu??
Weet je zeker dat er een lichte streep staat, of een tuurstreepje? ...Als er echt een streepje staat dan kan ik je voorzichtig feliciteren ...Uploaden kan overigens wel hoor. Spannend!
Hoi Foekje! Wat is een tuurstreepje?? er stond eigenlijk na 1 minuut (op de verpakking staat 1 min wachten) al een heel licht streepje. Mijn vriend heeft m daarnet uit elkaar gehaald (ja uit elkaar gehaald haha) en ook daar zag je t streepje heel licht... waar kan ik deze uploaden? kan het niet vinden...
Dit is de test van gisteravond.. Jammer genoeg zie je t op de foto niet echt goed.. maar ik weet zeker dat het geen tuurstreepje is
Ohhh dames ik word gek he haha.. ik heb namelijk nog mijn twijfels, omdat die test van vanochtend dus ook heel lichtjes was.. Misschien nog wel ietsie lichter dan de foto die ik hier geupload heb..
JE BENT ZWANGER! Whiehoe! Sorry voor de late respons...Was druk bezig in huis Dat streepje is overduidelijk hoor...Streep is streep Gefeliciteerd meid!
Foekje! Bedankt!!! tenminste... voor zover.. bedankt!! haha ga vanavond toch nog een keer testen met een clear-blue..
Gefeliciteerd meid!!! Duidelijke test hoor. Dacht wel dat je zwanger zou zijn hoor, zeker met je symptomen