Wat zit ik hier als een gek te smilen achter mn scherm Misschien echt heel stom, maar twijfel toch nog.. dus juich nog niet te vroeg haha. Toch nog eentje doen voor de zekerheid.. gewoon die extra bevestiging haha! woehoe!!
Tussen je eerste en je tweede test zat ook maar heel kort he? Dat geeft niet zo snel al een heel donkere streep...
Nee dat klopt! Heb de eerste test gisteravond denk ik rond een uur of 8 gedaan en de tweede test vanochtend om 7 uur..
Bedankt!!! Ohhh ondanks dat jullie zo overtuigend zijn... ik kan t gewoon niet geloven haha.. wat stom!!
Gefeliciteerd meid! Doe idd maar eem clearblue, als er dan zwanger staat voelt dat toch zekerder als een streepje. Persoonlijk zou ik sochtends testen, dat is toch het meest betrouwbaar.
Dankje Anousje! Ik koop gewoon een goedkope voor vanavond en een clearblue voor morgenochtend.. Haha zo eentje ben ik dan weer
Haha ik durf je ook wel te feliciteren!! Ik moet zo lachen om je leuke reacties, geloof het maar hoor.
Ahhh bedankt!!! grappig dat jullie gelijk twee streepjes zien!! toch nog extra testen vanavond hihihi